کد خبر: ۵۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۳

کواچ: سرویس های ولازلی بیش از 126کیلومتر درساعت سرعت داشت

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه به صعود تیمش به مرحله سوم رقابت های قهرمانی جهان امیدوار است، گفت: سرویس هایˈ ولازلیˈدر دو ست اول بیش از 126 کیلومتر در ساعت سرعت داشت و در مقابل این سرویس ها دیگر نمی شود تکنیک و یا تاکتیکی داشت.

به گزارش ایرنا، اسلوبودان کواچ که درنشست خبری پس ازدیدارایران و لهستان سخن می گفت،افزود:نمی توانیم متوقف شویم،می رویم که صربستان را ببریم و منتظر نتیجه بازی فرانسه و لهستان باشیم.

این سرمربی در خصوص بازی ایران ولهستان گفت: بازیهایی مثل این فشار عصبی وارد می کنند وبرای قلب ضرر دارند و من امیدوارم هیچکس از دیدن این بای آسیب ندیده باشد.

کواچ بابیان اینکه باعث افتخار است تیم ملی ایران دردیداری با این سبک بعد از واگذاری نتیجه دو ست به بازی برگشته و بازی را در دست گرفت، ادامه داد: در دو ست اول سرویس های 'ولازلی' بیش از 126 کیلومتر در ساعت سرعت داشت و در مقابل این سرویس ها دیگر نمی شود تکنیک و یا تاکتیکی داشت اما ما می دانستیم که نمی شود در تمام طول یک بازی چنین سرویس هایی زد.

کواچ خاطرنشان کرد: بنابراین ما اجازه دادیم بازی برگردد تا ما به هدفمان برسیم و خیلی خوب پیش رفتیم و می توانستیم برنده باشیم؛ ولی باختیم!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان تاکیدکرد: وقتی حریف شما تیمی چون لهستان است فرصت اشتباه ندارید و بعد دوست داشته باشید که برنده هم باشید.

دیدارتیم های ایران و لهستان درمرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان شنبه شب با نتیجه سه بر دو به نفع لهستان پایان یافت.

ایران درچارچوب رقابت های قهرمانی جهان تاکنون هشت بازی انجام داده است و نتیجه آن شش برد و دو باخت بوده است.