کد خبر: ۵۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۱

امیر مظلومی: وضعیت پدرم امیدوارکننده است/ نه استقلال کمک کرده، نه صندوق

 فرزند غلامحسین مظلومی می‌گوید هیچ کمکی از سوی مسئولان جهت پرداخت هزینه‌های درمانی پدرش صورت نگرفته است.

امیر مظلومی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پدرش و پیشکسوت فوتبال ایران گفت: صبح جمعه عملی با نظارت دکتر حسن توکلی روی پدرم صورت گرفت که برای کنترل درد بود. در این عمل پمپی را در بدن پدرم قرار دادند که میزان تحمل درد او را کنترل می‌کند. یعنی به جای تزریف آمپول‌های مختلف برای کنترل دردش، این پمپ به صورت خودکار مسکن به او تزریق می‌کند. الحمدالله وضعیت پدرم امیدوار کننده است و به زودی وارد فاز بعدی درمان می‌شویم.

وی افزود: اجازه می‌خواهم از طرف پدرم و خانواده مظلومی از آقای دکتر روح الله مجاهد که از ابتدای بیماری پدرم مثل یک برادر دلسوز، بدون هیچ چشم داشتی کنار ما بودند و درمان پدرم را دنبال می‌کردند تشکر ویژه‌ای بکنم. همچنین از همه هواداران و دوستانی که با ابراز محبت و لطفشان کنار ما هستند تشکر کنم. امیدوارم آنها ما را از دعاهای خیرشان محروم نکنند.

مظلومی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا کمکی از سوی نهادهای ذی صلاح در هزینه‌های درمان پدرش صورت گرفته است یا نه بیان کرد: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم متاسفانه با وجود هزینه‌های بالای درمان پدرم و علی رغم وعده و وعیدهایی که داده شده هیچ کمکی از سوی مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال، صندوق حمایت از پیشکسوتان و غیره جهت هزینه‌های درمان پدرم صورت نگرفته است.