کد خبر: ۵۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۷

خداداد عزیزی: علی دایی محبوب تر از قبل شد

خداداد عزیزی در گفت و گویی حرف هایی جالب درباره اخراج علی دایی از پرسپولیس زد.

خداداد عزیزی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: مدتی ایران نبودم و شب گذشته به ایران برگشتم؛ اما شنیدم چه اتفاقاتی افتاده است. من فکر می کنم که مدیران پرسپولیس خواستند علی دایی را خراب کنند که کاملاً اشتباه کردند. چون علی دایی با این اتفاق مظلوم واقع شد و به جای اینکه خراب شود ، محبوب‌تر شد. این نشان می دهد که مدیران پرسپولیس اهل فوتبال نیستند.

سیاسی خیلی بی سیاست است

عزیزی در مورد وقایع اتفاق افتاده در هیأت مدیره پرسپولیس گفت: به نظر من رئیس هیأت مدیره پرسپولیس، آقای سیاسی، خیلی هم بی سیاست است. ایشان اگر سیاست داشت الان از همه طرف مورد تهاجم قرار نمی گرفت. یک نفر از این آقا بپرسد: مگر شما بازیکنان مدّ نظر دایی را نگه داشتید؟ یا آنهایی که می خواست جذب کردید؟ که حالا انتظار شقّ‌القمر از این تیم دارید ؟

علی مرد روزهای سخت است

وی در مورد شرایط دایی گفت: علی دایی مرد روزهای سخت است، او مرتکب اشتباه نشده که حالا پشیمان باشد. من می دانم مردم پشت او هستند و او را دوست دارند . او زحمات زیادی برای فوتبال ایران و پرسپولیس کشیده است.

کار پرسپولیس سخت است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس یک تیم مردمی است با میلیون ها هوادار. امیدوارم موفق باشند و به روزهای خوب برگردند . هرچند فکر می کنم با وجود این استقلال، این سپاهان، این تراکتورسازی و این فولاد کار بسیار سختی خواهند داشت.

کی‌روش منتقدانش را تبدیل کند به حامیانش

ملی پوش سابق ایران در مورد بازگشت دوباره کی‌روش گفت: کی‌روش مجدداً خوش آمده ! امیدوارم با برنامه ریزی و ارائه فوتبال زیبا، ایران قهرمان جام ملت های آسیا شود. امیدوارم کی روش باعث شود که روزی منتقدانش بشوند حامیانش. او دیگر فوتبال ایران را شناخته، ضمن اینکه پول خوب هم می گیرد؛ پس امیدوارم نام خوبی هم از خود در فوتبال ایران به یادگار گذارد.