کد خبر: ۵۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۳۲

تماشا کنيد / آيا آيفون ۶ پلاس تقليدي از گلکسي نوت است؟ سامسونگ که اينچنين فکر مي کند

سامسونگ و کمپين تبليغاتي اين کمپاني بر عليه برند اپل با عرضه شدن آيفون ۶ پلاس که اولين فبلت شرکت ياد شده محسوب مي شود اين روزها بيش از هر زمان ديگري فعال شده است.

در ويدئوي جديدي که کمپين مذکور منتشر نموده است، يادي مي گردد از زمان عرضه ي اولين نسخه از گلکسي نوت و اينکه بسياري از افراد نمي توانستند با ابعاد آن کنار آمده و اين تلفن هوشمند را بسيار بزرگ تصور مي نمودند (نمايشگر گلکسي نوت اوليه ۵.۳ اينج بود).
در همين راستا مقاله اي از وال استريت ژورنال به نمايش در مي آيد که در آن ذکر شده وقتي از گلکسي نوت استفاده مي کنيد انگار در حال مکالمه با يک تکه ي بزرگ نان تست هستيد و سپس به شما يادآوري مي گردد اگرچه روزي اينگونه فکر مي کرديد ولي حالا ممکن است به راحتي از يک تلفن با صفحه نمايشي بزرگتر از ۵ اينچ استفاده نماييد. سامسونگ مي گويد برخي اوقات مردم آمادگي ذهني کافي براي پذيرفتن يک ايده ي جديد و خلاقانه را ندارند و بايد به آنها زمان داد.

در انتهاي ويدئو نيز اشاره يي مي شود به آيفون ۶ پلاس محصول جديد اپل يا حتي بهتر است بگوييم اولين فبلت اين برند و گوينده به طعنه تاکيد مي کند آنچه اپل اخيراً عرضه کرده است تنها به تصور خودش ايده يي جديد محسوب مي گردد.
دانلود ويديو