کد خبر: ۵۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۲

آلگري: يک شب خاص را در تورين تجربه کردم

تسنيم: سرمربي بانوي پير از کسب دومين پيروزي متوالي خود در فصل جديد سري A ابراز خرسندي و در عين حال به وجود برخي ضعف‌ها در نحوه بازي تيمش اذعان کرد.

ماسيميليانو آلگري دومين پيروزي متوالي خود را هم به عنوان سرمربي يوونتوس تجربه کرد وقتي مردانش در بازي شب گذشته (شنبه) خود ميهمان‌شان اودينزه را با نتيجه 2 بر صفر شکست دادند.
پيروزي بيانکونري که اين تيم را اکنون در کنار رُم در صدر جدول قرار داده است، براي آلگري لذتي مضاعف داشت. آلگري براي اولين بار از فصل 08-2007 زماني که هدايت ساسولو را بر عهده داشت توانسته از دو بازي نخست خود در ابتداي فصل شش امتياز بگيرد.

وي در پايان بازي به شبکه اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: من از شروع فوق‌العاده‌اي که تيمم در اين فصل داشته است تعجب نکرده‌ام. تيم من توانايي‌هاي فيزيکي و فني فراواني دارد و اين بدان معناست که ما بهتر از اين هم مي‌توانيم کار کنيم. ما بايد در زمينه کنترل سرعت بازي پيشرفت کنيم، چون هميشه نمي‌توانيم با 100 مايل يا 10 مايل در ساعت حرکت کنيم. تيمي که قرار است هر سه روز بازي کند بايد راه بهتر کنترل کردن بازي را ياد بگيرد تا انرژي‌اش را هدر ندهد.

آلگري افزود: تيم بازي را خوب آغاز کرد و ما مي‌دانستيم که اودينزه در ضدحملات تيم خطرناک‌تري است و به همين دليل مي‌بايست که خيلي زود از حريف پيش مي‌افتاديم. عملکرد دفاعي بازيکنان خوب بود و زمانيکه جلو افتاديم بازيکنان گاهي اوقات صبورانه کار مي‌کردند و گاهي اوقات بيش از حد شتابزده. من از تيمم بيش از يک گل مي‌خواستم. در نيمه دوم تحت فشار قرار گرفتيم، چون نتوانستيم خودمان را با تغيير تاکتيکي اودينزه تطبيق دهيم.

پيروزي برابر اودينزه اولين برد خانگي بانوي پير به همراه آلگري بود. او در اين خصوص عنوان کرد: به عنوان سرمربي يوونتوس در اين استاديوم فوق‌العاده يک شب خاص را تجربه کردم. خيلي کنجکاو بودم بدانم که اين شب برايم چگونه سپري خواهد شد و خوشبختانه توانستيم بازي را ببريم. حضور هواداران براي ما يک سلاح اضافه است. آنها در لحظاتي که تيم تحت فشار قرار داشت به خوبي از ما حمايت کردند و روحيه دادند.