کد خبر: ۵۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۸

نمي‌دانم درخشان با کدام پارتي به پرسپوليس آمده!

فارس: پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اينکه آدم کبوتر و حيوان بي آزاري را دوست داشته باشد، خيلي بهتر است تا اينکه با عملکرد بد و بازي ضعيف ۲۰ ميليون هوادار را ناراحت کند.

وحيد قليچ در مورد وضعيت پرسپوليس گفت: فکر مي‌کنم پرسپوليس به سيم آخر زده است و اميدوارم اين تغيير و تحولات به سودش باشد. بايد صبر کنيم تا ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد. البته سابقه نشان داده هر کسي که رفته و هر کسي که به جايش آمده چندان خوبت‌ر نبوده است.

وي در مورد عملکرد علي دايي خاطرنشان کرد: علي دايي چندان خوب کار نکرده بود و براي همين او را کنار گذاشتند اما بايد اين کار با عزت بيشتري صورت مي‌گرفت نه اينکه يک کادر در زمين باشد و کادر فني جديد در زمين حضور پيدا کند. فکر مي‌کنم حميد درخشان به زور و با نفوذ به پرسپوليس آمده است و حالا اينکه او چه نفوذي داشته و يا کدام پارتي او را به پرسپوليس آورده است را نمي‌دانيم اما او خيلي دوست داشت به پرسپوليس بيايد و راه‌هاي زيادي را امتحان کرد.

دروازه‌بان سال‌هاي دور پرسپوليس در مورد اينکه آيا درخشان مي‌تواند نتيجه بگيرد خاطرنشان کرد: من فکر نمي‌کنم او موفق شود. سابقه نشان داده که تماشاگر بايد مربي را دوست داشته باشد. حميد درخشان چندان محبوب هواداران نيست و دليل آن را نمي دانم. در گذشته هم او چنين پروژه‌هاي را داشته است. درخشان اگر موفق نشود راهکار سختي دارد.البته من نمي‌توانم زياد انتقاد کنم چرا که شايد اينطور قلمداد شود که اين حرفهايم به خاطر عدم حضور در کادر فني است.
قليچ در مورد انتقاداتي که به کادر فني علي دايي مي‌شده است اظهار داشت: دايي رفقاي خود را انتخاب کرده بود. بهزاد غلامپور با او سال‌ها دوست بود و جواد منافي و برادر علي دايي هم با او ارتباط نزديکي داشتند اما هواداران بي‌احترامي‌اي به آنها نکرده‌اند. شانس خوب کادر جديد اين است که بازي‌هاي آساني را در پيش دارند البته راه‌آهن حريف سختي است و نبايد به شکست آنها مقابل تراکتور سازي نگاه کنيم.

وي در مورد کادر فني حميد درخشان خاطرنشان کرد: در مورد کادر فني درخشان صحبت نمي کنم و اين مسئله را به خدا واگذار مي‌کنم. بعد از چند بازي شرايط کادر فني مشخص مي‌شود اما اگر پرسپولس نتيجه نگرفت من هم به ميان هواداراني مي‌روم که مخالف اين کادر فني هستند.

مربي سابق دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس در مورد اينکه محمد دايي اعلام کرده افرادي از آنها انتقاد مي‌کنند که کفتر‌باز هستند گفت: اينکه برادر دايي پيشکسوتان کفتر باز قلمداد کرده است بايد بگويم که من دوست دارم يک حيوان بي آزار را دوست داشته باشم تا اينکه شما بخواهيد با اين بازي‌ها 20 ميليون هوادار را آزار دهيد. اصلا شما نبايد وارد فوتبال شويد. مگر حيوان دوست داشتن گناه کبيره است. دوست داشتن يک حيوان بي‌آزار خيلي بهتر از آن است که با عمل خود ديگران را آزار دهيد به هر حال حيوان حيوان است و اينکه حيوان بي‌آزاري را دوست داشته باشيم ايرادي ندارد.

قليچ در ادامه تاکيد کرد: برادر علي دايي در تمرينات توسط بازيکنان مسخره مي‌شود و به او مي‌خندند. آن وقت او با کدام کارنامه از ما انتقاد مي‌کند. پيشکسوتاني که از پرسپوليس انتقاد مي‌کردند مثل من سابقه 12 سال بازي در اين تيم را داشتند. باز هم دعا مي‌کنم پرسپوليس موفق شود و به شرايط خوبي برسد.