کد خبر: ۵۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۷

اپل‌واچ بدون نياز به آيفون در هدفون‌هاي بلوتوث موسيقي پخش مي‌کند!

 مدير عامل شرکت اپل، تيم‌ کوک، چند روز پيش در مصاحبه‌اي که با چارلي رز در شبکه PBS انجام داد، به نکات مختلفي اشاره کرد.ما سعي کرديم مهمترين صحبت‌هاي کوک را منعکس کنيم. اما تيم کوک درباره يک قابليت مهم اپل واچ صحبت کرده که اين ساعت بدون نياز به آيفون قادر به انجام آن است. اين قابليت ارسال و پخش موسيقي در هدفون‌هاي بلوتوث است.

چارلي رز در طول مصاحبه خود به اين نکته اشاره کرد که ساعت اپل براي انجام کار‌هاي مختلف حتما به نزديک بودن و متصل شدن به گوشي هوشمند آيفون نياز دارد. کوک اما در جواب به يکي از ويژگي‌هاي کوچک اما مستقل و خوب اين ساعت اشاره مي‌کند:

به يک آيفون نياز دارد، زيرا اين دو دستگاه به شکلي طراحي شده‌اند که با يکديگر کار کنند. با وجود اين، اگر بخواهيد در صبح کمي بدويد و نخواهيد آيفون را حمل کنيد، موسيقي‌ها بر روي ساعت ذخيره مي‌شوند. پس با يک هدست بلوتوث، شما مي‌توانيد در حين دويدن به موسيقي گوش دهيد بدون اينکه آيفوني به همراه داشته باشيد.
اگر بخواهيم خيلي سخت گير باشيم، شايد اپل تلاش دارد فروش هدفون‌هاي بلوتوث برند بيتس را افزايش دهد. با اين حال اين موضوع نشان مي‌دهد که ساعت اپل قادر است برخي از امور را بدون نياز به آيفون انجام دهد. شايد در آينده کارهاي مستقل بيشتري را بتوان با اپل‌واچ انجام داد. در هر صورت وقتي يک ساعت هوشمند بتواند کاري که متداول است را بدون نياز به يک گوشي۴، ۴.۷ يا ۵.۵ اينچي انجام دهد، ويژگي و مزيت بسيار خوبي براي آن به حساب مي‌آيد.