کد خبر: ۵۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۷۴
رهبر معظم انقلاب :

وزیر خارجه آمریکا نیز شخصاً از دکتر ظریف در مورد داعش درخواست کرده بود که آقای ظریف هم رد کرده بود

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ساعتی قبل و پس از گذشت یک هفته از انجام عمل جراحی، از بیمارستان مرخص شدند.
 حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ساعتی قبل و پس از گذشت یک هفته از انجام عمل جراحی، از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش «تیک»، رهبر معظم انقلاب در هنگام ترخیص، در مصاحبه‌ای، از اظهار لطف و محبت آحاد ملت عزیز ایران و همچنین شخصیت‌ها و مسئولان محترم و نیز از از زحمات کادر پزشکی و درمانی بیمارستان، صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.

ایشان همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه، نکات مهمی در خصوص مسائل منطقه و دخالتهای آمریکا بیان کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای اظهارات مقامات امریکایی در خصوص تشکیل ائتلافی تحت عنوان مبارزه با داعش را پوچ، تو خالی و جهت‌دار خواندند و با بیان شواهدی از کذب بودن و تناقض ادعاها و مواضع و رفتار مقامات امریکایی، در خصوص مسئله دعوت از ایران به این ائتلاف تأکید کردند: حرکتی که در عراق انجام شد و کمر داعش را شکست، کار امریکایی‌ها نبود، بلکه کار مردم، ارتش و نیروهای مردمی عراق بود و خود آمریکایی‌ها و داعش نیز این واقعیت را می‌دانند.

ایشان تصریح کردند: همان روزهای اولی که مساله داعش در عراق پیش آمد امریکایی ها به وسیله سفیرشان درخواست کردند که درباره داعش همکاری کنیم...من مخالفت کردم چون این ها دستشان آلوده است.

رهبر معظم انقلاب اضافه کردند: وزیر خارجه آمریکا نیز شخصاً از دکتر ظریف درخواست کرده بود که آقای ظریف هم رد کرده بود.

مشروح بیانات مهم رهبر انقلاب در این مصاحبه متعاقباً منتشر خواهد شد.