کد خبر: ۵۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۷۴

داوري: رابطه مشايي با احمدي‌نژاد کم شده/ احمدي‌نژاد هيچ برنامه‌اي براي انتخابات مجلس و رياست جمهوري ندارد

يکي از نزديکان رئيس دولت هاي نهم و دهم مي گويد: احمدي نژاد و هم طيفانشان هيچ فعاليت و برنامه اي براي انتخابات مجلس ندارند.

به گزارش نامه‌نيوز، اگر تا 8 سال پيش نام محمود احمدي نژاد با «پاستور» عجين شده بود، همه روزهاي يک سا، «ولنجک» مرکز ثقل خبرهاي رسانه اي پيرامون رييس دولت سابق شده است. جاييکه که گفته مي‌شود تمام برنامه‌ها، ديدارها و برنامه‌ريزي‌ها براي دانشگاه ايرانيان و فعاليت هاي سياسي در همان ساختمان معروف ولنجک توسط احمدي نژاد و طيف همراهانش صورت مي‌گيرد

همين چند روز پيش بود که غلامحسين الهام سخنگوي دولت دهم از ترافيک رفت و آمدي به دفتر احمدي نژاد در ولنجک سخن گفت«ولنجک ترافيک زياد است و افرادي مي روند و مي ‌آيند.»

در همين راستا عبدالرضا داوري رييس موسسه هما(تشکيلات رسانه اي اطرافيان احمدي نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نيوز با بيان اينکه منظور غلامحسين الهام از ترافيک ولنجک و رفت آمدها به دفتر احمدي نژاد، ادامه يافتن راه 8 ساله دوران رياست جمهوري ايشان است، گفت: حجم ملاقات‌هاي وسيع کنوني با دکتر احمدي نژاد در واقع ادامه مراجعات به ايشان در زمان رياست جمهوري وي است، به قشر خاصي از جامعه نيز محدود نمي‌شود بلکه تمامي شخصيت‌ها همچون سياسيون و مردم عادي به دفتر دکتر احمدي نژاد مراجعه مي‌کنند.

مدير مسئول سابق روزنامه شهروند، در پاسخ به سوالي درباره اينکه برنامه آقاي احمدي نژاد براي شرکت‌ در انتخابات‌هاي آتي چيست؟ تصريح کرد: دکتر احمدي نژاد هيچ برنامه‌اي براي شرکت در هيچ انتخاباتي اعم از مجلس و رياست جمهوري ندارد.

وي ادامه داد: هم‌طيفان و حاميان رئيس جمهور سابق نيز هيچ برنامه‌اي براي انتخابات ندارند.

عبدالرضا داوري در بخشي ديگر از اظهاراتش به پرونده «محمدرضا رحيمي» اشاره و با بسيار حساس دانستن آن، افزود: به علت حساس بودن پرونده‌ معاون رئيس جمهوري سابق نميتوانم اظهار نظري درباره‌ آن داشته باشم. نمي‌دانم که اين پرونده حقوقي است يا سياسي!

داوري که از نزديکان احمدي نژاد و اسفنديار رحيم مشايي به شمار مي‌رود، همچنين به فعاليت‌هاي علمي پژوهشي مشايي اشاره کرد و گفت: آقاي رحيم مشائي به فعاليت‌هايي علمي، پژوهشي، فرهنگي و مطالعاتي خود مشغول هستند و روابط شان هم با آقاي احمدي نژاد کم شده است و در جلسات احمدي نژاد نيز شرکت نمي‌کند.