کد خبر: ۵۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۵۸

پيش‌فروش 4 ميليون دستگاه آيفون6 و آيفون6 پلاس تنها در 24 ساعت اول!

زوميت: اپل براساس سنت خود در اولين دوشنبه‌ي پس از آغاز پيش‌فروش نسل جديد تلفن‌هاي‌هوشمند خود، اقدام به انتشار گزارشي در مورد ميزان پيش فروش در ۲۴ ساعت اوليه کرده است که اين رقم براي آيفون ۶ و آيفون ۶ پلاس در کشورهاي پيش‌فروش شده برابر ۴ ميليون دستگاه است. پيش‌تر اپل با ثبت سفارش ۲ ميليون دستگاه براي آيفون ۵ چنين گزارشي در سال ۲۰۱۲ منتشر کرده بود که گزارش کنوني نشان از بهبود رکورد آيفون ۵ دارد.

تيم‌کوک در اين خصوص چنين اظهار نظر کرده است:

آيفون ۶ و آيفون ۶ پلاس از هر نظر بهتر از نمونه‌هاي پيشين هستند و ما بسيار خوشحاليم که کاربران نيز از اين محصولات استقبال کرده‌اند. پيش‌فروش آيفون ۶ و آيفون ۶ پلاس رکورد جديدي را براي اپل در پيش‌فروش محصولات رقم زده است. از اين‌رو ما بي صبرانه در انتظار فرارسيدن روز شنبه هستيم تا جديدترين تلفن‌هاي‌هوشمند خود را به دست علاقمندان برسانيم.
پس از گذشت چندين ساعت‌ از آغاز پيش فروش تلفن‌هاي‌هوشمند آيفون، زمان عرضه‌ي آيفون ۶ پلاس دو تا سه‌ هفته پس از انجام پيش‌خريد ذکر شد که هم اکنون شاهد درج چنين تاريخي هستيم و اين نشان از تاييد آمارهاي منتشر شده توسط اپل دارد. لازم به‌ذکر است که چند ساعت پس از آيفون ۶ پلاس نيز، تاريخ عرضه براي اين نسخه نيز دو تا سه هفته يعني در ماه اکتبر ميلادي درج شد.

پس از معرفي آيفون ۶ و ۶ پلاس در تاريخ ۱۸ شهريور ماه سال جاري، اپل اين تلفن‌هوشمند از طريق فروشگاه‌هاي خود و همچنين ساير فروشندگان در اختيار خريداران قرار خواهد داد. کشورهايي که آيفون ۶ و ۶ پلاس از روز ۱۹ سپتامبر يعني جمعه‌ي پيش رو در آن‌ها به فروش خواهد رسيد شامل آمريکا، کانادا، فرانسه، استراليا، آلمان، هنگ‌کنگ، ژاپن، پورتوريکو، سنگاپور و انگلستان است.