کد خبر: ۵۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۱

نشست دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران با نماینده های فوتبال اسپانیا

نشست مهدی محمدنبی با مدیر ورزشی باشگاه ختافه اسپانیا و مشاور فدراسیون فوتبال اسپانیا صبح امروز برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این نشست که به منظور افزایش سطح همکاریهای فوتبال ایران و اسپانیا برگزار شد، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران چندین سال است که به الگو برداری از فوتبال روز اروپای لاتین مشغول است که حضور خسوس –سرمربی تیم ملی فوتسال، وینگادا –سرمربی تیم امید و همینطور کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان گواه این موضوع است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدوارم باشگاه های فوتبال ایران و اسپانیا تعامل بیشتری باهم داشته باشند چراکه در حال حاضر جواد نکونام و کریم انصاریفر را در لیگ اسپانیا داریم. در واقع فوتبال مرز ندارد و از این رو یک رشته فراگیر است.

محمد نبی درباره گسترش همکاری های فوتبال ایران و اسپانیا بیان کرد: خواستار ایجاد رابطه بسیار وسیع در زمینه انجام بازی های دوستانه ملی و باشگاهی و آموزش مربیان و داوران در دوره های پیشرفته متقابل بین دو کشور هستیم.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست پیراهن تیم ملی اسپانیا که در آخرین دیدار تدارکاتی این تیم توسط همه بازیکنان تیم ملی اسپانیا امضا شده است جهت اهدا به کفاشیان به محمدنبی داده شد و همچنین از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران پیراهن تیم ملی ایران، شیلد فدراسیون فوتبال ایران به نمایندگان فوتبال اسپانیا اهدا شد.

**آنتونیو گومز: علاقمند به تعامل و همکاری با فوتبال ایران هستیم

مدیر ورزشی باشگاه ختافه در نشست مشترک با دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران نسبت به گسترش همکاری های دوجانبه ابراز تمایل کرد.

آنتونیو گومز گفت: از طرف فوتبال اسپانیا و باشگاه ختافه جهت حضور در ایران بسیار خرسند هستم. ما به دنبال سرمایه گذاری در باشگاه ها و بطور کل علاقمند به تعامل و همکاری با فوتبال ایران هستیم.

وی ادامه داد: مشتاق حضور بازیکنان و همینطور برگزاری دوره های آموزشی و همینطور میزبانی شما در اسپانیا خواهیم بود.

**خسوس: پیش از سفر به ایران با دبیرکل فدراسیون اسپانیا جلسه داشتم

مشاور فدراسیون فوتبال اسپانیا پیام دبیرکل فدراسیون فوتبال اسپانیا را بیان کرد.

خسوس مارین گفت: پیش از سفر به ایران با دبیرکل فدراسیون فوتبال اسپانیا جلسه ای داشتم که طی آن بهترین آرزوها را برای فوتبال ایران و نسبت به حضور در ایران ابراز تمایل خود را اعلام کرد.

خسوس ادامه داد: فدراسیون فوتبال اسپانیا همواره علاقه زیادی به ارائه سبک فوتبال خودش به فوتبال دوستان جهان دارد که به همین منظور در نظر دارد دوره های آموزشی زیادی را برگزار کند.