کد خبر: ۵۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۸

راک‌استار دليل تاخير نسخه‌ي رايانه‌اي GTA V را توضيح داد

نسخه‌ي رايانه‌اي GTA V دو ماه بعد از عرضه‌ي نسخه‌هاي نسل هشتم يعني ۲۷ ژانويه ۲۰۱۵ عرضه مي‌شود و خب٬ اين تاخير زياد به مزاق هواداران خوش نيامد. اما راک‌استار در بيانيه‌اي٬ تاخير اين نسخه را منطقي دانسته و گفت:

ما بسيار خرسند و خوشحال هستيم که خيلي از شما هواداران از عرضه‌ي GTA V بر روي پلتفرم‌هاي جديدتر استقبال پرشور کرديد. ما خيلي دوست داريم که اطلاعات جديدي را به زودي در اختيار شما بگذاريم. از همه بيشتر٬ ما فوق‌العاده خوشحال هستيم که GTA V براي رايانه‌هاي شخصي عرضه مي‌شود٬ اما اين نسخه نيازمند زمان بيشتري در توليد خود به منظور ارائه‌ي کيفيت بهتر و پوليش کامل بازي است. لطفا صبور باشيد و ما نيز در اين مدت اطلاعات و امکانات بيشتري که در بازي وجود دارد را در قالب اطلاعيه و خبر به شما هواداران ارائه خواهيم داد.
به نظر اين تاخير کاملا ارزش صبر را دارد و مطمئنا با سابقه‌اي که راک‌استار در امر بازي‌سازي دارد٬ به هيج‌وجه نمي‌توان تصور تحويل بازي با کيفيت پايين و داراي مشکل را داشت.

بازي GTA V سال پيش ميلادي براي پلتفرم‌هاي پلي‌استيشن ۳ و ايکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد که با فروش بي‌نظير و امتيازات خارق‌العاده از سوي منتقدين مواجه شد و توانست لقب بازي برتر سال را در VGX 2013 از آن خود کند. نسخه‌ي نسل هشتم که شامل تغييرات بسيار٬ به ويژه در جلوه‌هاي بصري است٬ نوامبر امسال براي پلتفرم‌هاي پلي‌استيشن ۴ و ايکس‌باکس وان عرضه مي‌شود.

*زومیت