کد خبر: ۵۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۲۳۵
امام جمعه مشهد مدعی شد:

دستور مقام معظم رهبری برای پرهیز از افزایش سرعت اینترنت

امام جمعه مشهد گفت: مقابله استکبار و آمریکا با ایران به نفع آنان نیست چرا که اکنون امریکا در حال دچار شدن به سرنوشت شوروی است.
امام جمعه مشهد گفت: مقابله استکبار و آمریکا با ایران به نفع آنان نیست چرا که اکنون امریکا در حال دچار شدن به سرنوشت شوروی است.

به گزارش «تیک»، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دومین گردهمایی حلقه صالحین مدیران استان که در محل اداره کل هلال احمر خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به نقش مهم مدیران در کارگزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: از دیرباز دشمنان اسلام در پی ایجاد فاصله میان قدرت حاکمیت سیاسی و وحی دینی بوده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه امام  خمینی(ره) فرمود: قدرت استکبار هیبت خود را از دست داده  و آمریکا از اسلام سیلی خورده است، افزود: قبل از پیروزی انقلاب نیز مقابله استکبار غرب با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قالب جریان‌های مختلف وجود داشته است  و  پس از انقلاب نیز نمونه‌های بارز آن ۸ سال جنگ تحمیلی و فتنه‌های اخیر است.
 
آِیت الله علم‌الهدی  با بیان اینکه در برخورد غرب با ایران هم برخورد نظامی و هم غیر نظامی وجود دارد که باید مد نظر قرار دهیم، گفت:  مقام معظم رهبری نیز در مجلس خبرگان به داشتن نگاه کلان به دنیا تأکید داشته‌اند لذا درمی‌یابیم که جریان استکباری پس از جنگ جهانی دوم، معادلات خود را برای مقابله با ایران برنامه‌ریزی نموده است.
 
به نوشته ی صبح توس، امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین اساس بنیاد غرب، مدرنیسم است، و پس از جنگ  دوم جهانی جریان‌های فکری بر اساس بنیادهای اندیشه مدرنیته یعنی جنگ نرم تنظیم شده‌اند، تصریح کرد:  در نوع دیگر  مقابله غرب با ایران،این استکبار با به جریان انداختن قدرت، زور، پول، ناوگان نظامی دریایی در اقیانوس‌ها  سعی در ورود به معادلات کشورها داشته و سالیان سال است که در تحولات کشورهای منطقه دخالت می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تحولات دنیا تاکنون انقلاب خویش را نشناخته‌ایم و در آن دقت نکرده‌ایم ، در حالی که دانشمندی آمریکایی اذعان می‌دارد که   رهبر ایران قدرتمندترین مرد جهان است و دشمنان این نظام همواره با شکست مواجه بوده‌اند.
 
آیت الله علم‌الهدی افزود: اکنون مردم دنیا هنگامی که آمریکا سخن از حقوق بشر بر زبان  جاری می‌کند به او می‌خندند زیرا پایه اول استکبار غربی فرو ریخته و تنها پایه دوم آن  باقی مانده و  برای همیشه هیبت ناوگان‌های آمریکایی از چشم مردم دنیا  فرو افتاده است.
 
وی  تصریح کرد: شکست آمریکا و هم‌پیمانان او درغزه نشانگر نابودی سخت‌افزار دشمن  است  اما با وجود شکست‌های پیاپی در خاورمیانه این استکبار تاکنون از پای ننشسته است  هر چند که  دیگر سخت‌افزار نظامی برای غرب پاسخگو نیست اما انها باید بدانند ایستادن در مقابل ایران و انقلاب اسلامی به صرف آنان نیست و با شکست مواجه خواهند شد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید با تمام امکانات برای مقابله با دشمن جدی‌ شویم زیرا ایران کشوری است  دوستی  او با امریکا به ضرر وی تمام می‌شود لذا باید در جبهه‌ای که غرب برای عرصه جنگ نرم در مقابله با ایران استفاده می‌کند بینش و تدبیری قوی‌تر نسبت به گذشته داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: ایران به هیچ وجه ذره‌ای با منافع آمریکا سازش ندارد به طوری  اکنون این کشور در حال دچار شدن به سرنوشت شورو ی است چرا که اگر اکنون تظاهراتی در آمریکا پدیدار شده است واقعی نبوده و تنها دولتمردان ان درصدد منعطف کردن حواس و فکر ملت خویش به چنین مسائلی هستند و حتی اخبار این دولت نشر بیرونی ندارد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به  ادعا و اعلام خودمختاری بعضی از ایالت‌ها در تحولات کشور آمریکا که سالها در ان وجود دارد،* گفت: در برخی از ایالات آمریکا افرادی بدتر از صهیونیست‌ها وجود دارند چرا که آمریکا اندیشمندان زیادی دارد که  همیشه تنها تابع منافع صهیونیستی  نبوده و افکار و اندیشه‌های سیاسی بالاتر از خود را نمی‌توانند بخرند و در حال از بین بردن آبروی نژادی خود به دلیل یک اقلیت سرمایه‌دار هستند.
 
وی ضمن تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره مخالف جریانات آمریکایی و تحولات آنان بوده است؛ گفت: اکنون منطقه خاورمیانه برای آمریکا بزرگ‌ترین آفت منطقه است چرا که  آنها در صدد  براندازی اصل نظام  ایران هستند و مسئله جنگ آمریکا جدی بوده و  در صورت تهاجم به ایران با شکستی سنگین روبه‌رو خواهند شد.
 
آیت الله علم‌الهدی با بیان اینکه اکنون غرب در موضوع جنگ نرم در جبهه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با ایران در حال نبرد است و باید همیشه مد نظر داشته باشیم که تمرکز خود را بر روی تمام حوزه‌ها در نبرد با دشمن قرار دهیم چرا که اکنون برخی دولتمردان ما تمرکز خود را در برخی حوزه‌ها قرار داده‌اند و از دگر حوزه‌ها غافل شده‌اند، افزود: دشمن باید بداند که ملت ایران  اقتدار نظام هستند و  اگر اقتدار نظام  ایران از سوی مردم طرد شود ۲۴ ساعته ساقط خواهیم شد.
 
امام جمعه مشهد افزود: مردم  ایران به دلیل مسائل اقتصادی  و زندگی روزمره خود وابسته به نظام نبوده و این وارستگی مردم به نظام خواست دینشان است و اگر روزی صدها بار به مصیبتی گرفتار شوند باز هم برای حفظ آبروی این نظام مقاومت  می‌کنند.
 
 
وی  با اشاره به اینکه اکنون تحجر یکی از ابزارهای آمریکا است، خاطرنشان کرد:  پرداختن جریان‌های لائیک به توسعه فحشا یکی از ابزارهای اصلی در جنگ نرم است و مسئله تحقق و مصداق جنگ‌نرم در جبهه فرهنگی همواره باید مورد توجه مقامات کشور باشد.
 
امام جمعه مشهد در خاتمه  با بیان اینکه امروز بزرگ‌ترین آفت در کشور وزارت ارتباطات است  و در حالی که مقام معظم رهبری دستور دادند که از افزایش سرعت اینترنت پرهیز شود با این حال شاهد  زیر پا گذاشتن دستورالعمل ایشان هستیم و  امروز اینترنت در جیب‌  تمام بچه‌ها قرار دارد که همین مسئله به تنهایی باعث توسعه فحشا در جامعه است.