کد خبر: ۵۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۵

استیلی: پرسپولیس با کادر جدید متفاوت بازی می‌کند

حمید استیلی می‌گوید مشکلات مالی و مشخص نبودن مالکیت راه‌آهن کمی در روحیه بازیکنان این تیم تاثیر گذاشته است.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته‌ نهم لیگ برتر، اظهار کرد: فردا بازی خیلی سختی را در پیش داریم. پرسپولیس تیم بزرگی است که از خانواده خودمان است. هم ما و هم پرسپولیس به سه امتیا‌ز این بازی نیاز داریم. البته بضاعت ما محدودتر از حریف است.

او ادامه داد: پرسپولیس با کادر فنی جدیدش نیاز ویژه‌ای به سه امتیا‌ز این بازی دارد. در چند هفته‌ گذشته در خط دفاع با مشکل مواجه بوده و در این خط چند بازیکن آسیب دیده داریم. شیث رضایی، ابراهیم کریمی و حامد نورمحمدی مصدوم هستند و رضا خالقی‌فر هم در تمرین آسیب دید که پزشکان در تلاش هستند او را به بازی فردا برسانند. ما روی نقاط قوت پرسپولیس کار ‌کرده‌ایم. آنها با کادر فنی جدیدشان متفاوت‌تر از قبل بازی می‌کنند.

استیلی درباره آخرین وضعیت مالکیت باشگاه گفت: هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده است. مسئولان دادستانی در تلاش هستند که این مشکل را حل کنند. از طرفی این موضوع باعث شده به لحاظ روحی – روانی شرایط سختی برای بازیکنان ما ایجاد شود؛ چرا که تیم احتیاج به منابع مالی دارد. بعضی از بازیکنان مشکلات مالی دارند که هنوز نتوانسته‌ایم آنها را حل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن همچنین درباره این که چه زمانی از امیر عابدزاده در ترکیب استفاده می‌کند، گفت: ما سه دروازه‌بان خوب داریم که احمدرضا عابدزاده به خوبی با آنها کار می‌کند. در پست دروازه‌بان انجام جابجایی سخت است. منزیچ بیشتر بازی کرده و طالب‌لو کمتر و اگر زمانش برسد از عابدزاده هم در ترکیب استفاده می‌کنیم.