کد خبر: ۵۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۷۵

مديريت Gmail به آساني يک کليک!

 همين الان اگر روي مرورگرتان نگاه کنيد شايد برخي از شما بيش از ده تب باز کرده ايد که تب مربوط به Gmail خود در آن گم شده است! ناگهان نياز داريد که ايميل تان را چک کنيد و حتي ايميلي ارسال کنيد!

برخي اوقات چنان سريع تب ها را جا به جا مي کنيم که مرورگر قفل مي کند و نياز داريم يک بار مرورگر را از پايه ببنديم و باز کنيم! خب يک راه ساده خوشبختانه براي مرور ايميل ها داريم که به شما کنترل و آزادي عمل بهتري مي دهد!

افزونه Gmail Notifier که براي فايرفاکس تهيه شده در واقع اولين کاري که قادر است انجام دهد اين است که مي توان با آن چند اکانت Gmail را با هم مديريت کرد! بعد از معرفي اکانت ها حالا شما مي توانيد از کارايي اين افزونه استفاده کنيد. فقط کمي باهم مرور مي کنيم

اول از همه Gmail Notifier را از لينک انتهايي به مرورگرتان بيفزاييد!

بعد از اين کار در بالا و سمت راست نشانه اي از جعبه نامه Gmail را مشاهده مي کنيد

زماني که به شما هشدار ايميل جديد داده مي شود مي توانيد به راحتي، با يک کليک بر روي آن، ايميل تازه رسيده را از تولبار و در هر تبي که باشيد بدون نياز به ورد به جيميل چک کنيد.

در اينجا اولين ايميلي که رسيده است برايتان نمايش مي دهد، وقتي بر روي آيکون کليک کرديد اين صفحه نشان داده مي شود از همين بخش مي توانيد به پنل Gmail خود پرش کنيد براي اين کار روي دکمه G در پايين و سمت چپ کليک کنيد. براي حذف هم روي سطل زباله و براي اسپم کردن هم روي علامت تعجب يا هشدار کليک کنيد! به همين راحتي مي توانيد کنترل خوبي از Gmail را در دست بگيريد.

زماني که تمام ايميل ها را خوانديد اين گزينه به صورت خاموش شده تبديل مي شود که اگر از هر تبي روي آن کليک کنيد فوري به بخش جيميل هدايت مي شويد و نياز به پيدا کردن Gmail نداريد.

يکي از خوبي هاي اين افزونه اين است که به محض رسيدن ايميل به صورت صوتي و به همراه يک پاپ آپ به شما هشدار مي دهد!

از طرفي نصب اين افزونه نياز به ريستارت کردن مرورگر ندارد بنابراين با خيال راحت همين الان مي توانيد با استفاده از لينک زير افزونه را روي مرورگر خود نصب کنيد و از آن لذت ببريد.