کد خبر: ۵۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۵۳

از ورود حسين عليزاده و سازهاي گروهش به هواپيما ممانعت شد

فارس: بعد از ظهر امروز در حالي که قرار بود حسين عليزاده به همراه گروه هم‌آوايان با پرواز 225 اصفهان به شيراز براي برگزاري کنسرت سفر کنند، سرمهماندار اين پرواز از ورود عليزاده و سازهاي گروهش به هواپيما ممانعت به عمل آورد. عليزاده دراين باره گفت: هم‌اکنون در فرودگاه اصفهان سرگردان هستيم.

«محمد معتمدي» در گفت‌وگو با خبرنگار موسيقي فارس ضمن اعلام اين خبر گفت: گروه هم‌آوايان عصر چهارشنبه قرار بود با هواپيما از اصفهان به سمت شيراز پرواز کند که مسولان هواپيمايي ايران اير به خاطر همراه داشتن ساز اجازه سوار شدن ما به هواپيما را ندادند.

وي افزود: 15 سال است چه در سفرهايم در ايران و چه سفرهايم در خارج با چنين مشکلي و برخوردهاي زننده اين چنيني مواجه نشدم. گروه ما براي اين که بتواند فردا در شهر شيراز اجرا داشته باشد، مي‌بايستي يک روز زودتر مي‌رسيد که همين خسارات جبران ناپذيري را به همراه خواهد داشت.

معتمدي درباره دليل برخورد اين چنيني با گروه هم‌اوايان و حسين عليزاده گفت: وقتي از سر مهماندار هواپيما دليل اين امر را پرسيديم او گفت نيازي ندارد که به ما پاسخ دهد. ما قصد شکايت از مسولين هواپيمايي ايران اير به خاطره اين برخورد زننده داريم.

اين خواننده ادامه داد: اين رفتار حتي اگر براي يک شهروند عادي هم انفاق بيافتد قابل پذيرش نيست و چه برسد با هنرمندي با سابقه مثل حسين عليزاده و پژمان حدادي. به هر حال اين رفتار ناشايست را بي‌پاسخ نخواهيم گذاشت چرا که اين برخورد واقعا به دور از شان اين اساتيد موسيقي بود.

وي درباره برگزاري يا عدم برگزاري کنسرت شيراز نيز گفت: به هر حال ما اين کنسرت را برگزار مي‌کنيم و با ماشين به سرعت راهي شيراز خواهيم شد.

حسين عليزاده هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تاييد اين خبر گفت: هم‌اکنون در فرودگاه اصفهان سرگردان هستيم. تا به حال اين تجربه را نداشتم که در فرودگاهي چنين برخورد توهين آميزي را با ما داشته باشند. از ورود سازهاي ما در حالي جلوگيري شد که به نظر مي‌رسد سر مهماندار پرواز اصفهان به شيراز به شماره 225 مشکل شخصي با من داشت. وگرنه جا در هواپيما براي قرار دادن ساز بود.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني بر اينکه آيا دليل اين رفتار را مي‌دانيد يا خير؟ گفت: فکر مي‌کنم سرمهماندار هواپيما مشکل شخصي با من داشت. وگرنه من بارها همراه گروهم به جاي جاي ايران سفر کرده‌ايم و به مشکل اين چنيني برنخورده‌ايم.

عليزاده افزود: اگر جواب منطقي براي اين رفتار مي‌شنيدم؛ قطعا قبول مي کريدم اما وقتي دليل اين رفتارهاي توهين آميز را مي‌پرسيدم سر مهماندار مي‌گفت که نيازي ندارد که به من پاسخ دهد. قطعا شکايتي را تنظيم خواهيم کرد و از شرکت هواپيمايي ايران اير و هر کسي که مسبب رفتار زشت و زننده است شکايت خواهيم کرد.

اين آهنگساز برجسته موسيقي در پايان گفت: قطعا کنسرت شيراز را با هر شرايطي که شده برگزار خواهيم کرد.