کد خبر: ۵۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۰۶

وکيل پولادي با دلخوري دفتر سياسي را ترک کرد!

فارس: مهرداد پولادي به خاطر يک دلخوري از پرسپوليس دور شد تا اين مدافع ملي‌پوش نتواند دوباره به جمع سرخ‌پوشان برگردد.

پس از رقابت‌هاي جام جهاني، مهرداد پولادي بازيکن پرسپوليس براي حضور دوباره در اين تيم شرايطي را مطرح کرد و از مسئولان اين تيم درخواست کرد تا بابت ادامه يا قطع همکاري با وي مذاکراتي را انجام دهند و در اين در حالي بود که در حين اين اتفاقات، پولادي نيم نگاهي به لژيونر شدن داشت.

بر همين اساس هافبک تيم ملي ايران وقتي که بي توجهي باشگاه پرسپوليس را در اين زمينه مشاهده کرد از چندي پيش راهي قطر شده و حتي خبر توافق نهايي‌اش با الشحانيه نيز از آن سوي آب‌ها منتشر شد. از سوي ديگر وکيل اين بازيکن که دراين مدت به دنبال کارهاي وي در ايران بود، حتي توانست در نهايت حکم فسخ قرارداد سال سوم پولادي با پرسپوليس را از کميته انضباطي فدراسيون فوتبال بگيرد.

با اين حال روز گذشته در دفتر حميدرضا سياسي، رئيس هيأت مديره پرسپوليس اتفاقي افتاد که باعث شد تا مهرداد پولادي از حضور دوباره در اين تيم دور شده و تقريبا بازگشتش منتفي شود.
وکيل پولادي در حالي که براي تعامل و به نيت برطرف شدن مشکلات، راهي باشگاه شده بود، به دليل رفتار سياسي، دفتر وي را ترک کرد تا به اين ترتيب حضور دوباره اين بازيکن در پرسپوليس منتفي شود.
در همين زمينه سياسي به حسن‌زاده وکيل پولادي اعلام کرد که راهي براي توافق وجود نداشته و مسائلي را مطرح کرد که در نهايت باعث دلخوري وکيل پولادي و ترک دفتر وي از سوي حسن‌زاده شد.
در نهايت اينکه از قطر شنيده مي‌شود اين بازيکن در صورتي که به خاطر پر شدن ليست بازيکنان خارجي الشحانيه نتواند راهي اين تيم شود، مذاکرات خود را با ساير باشگاه‌هاي قطري آغاز خواهد کرد.
فرصت نقل وانتقالات ليگ قطر يک هفته ديگر به پايان مي‌رسد.