کد خبر: ۵۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۸۴

پروين: ممد ما هم شاطر شد!

خبر: سيزدهمين دوره نمايشگاه بين‌المللي نان، شيريني و شکلات ديروز با حضور يک عضو جديد در اين صنعت افتتاح شد؛ تنها پسر خانواده پروين. ديروز فرصتي دست داد تا سري به نمايشگاه بين‌المللي بزنيم. در سالن 38 غرفه کاکامي محمد پروين در کنار کارمندان کارخانه نانش منتظر ورود يک پرسپوليسي و يک استقلالي بود. اين گزارش را بخوانيد.
ممد ما هم شاطر شد!
علي پروين در اوايل حضور محمد در اين صنعت در مصاحبه‌اي به همکار ما گفته بود؛ممد ما از فوتبال زده شده و بهترين کاري که مي‌توانست انجام دهد ورود به بخش اقتصادي بود. او به جاي نمايشگاه رفت دنبال خريد کارخانه نان صنعتي و البته به شوخي گفت: ممد ما هم شاطر شد!
پروين با اسکورت آمد
ورود و خروج به داخل نمايشگاه آن هم با دليل شخصي کمتر از ورود به سازمان صدا و سيما و ديگر ارگان‌ها نيست اما پروين ديروز براي ورود به نمايشگاه با مشکل خاصي مواجه نشد چون يکي از مسئولان حراست نمايشگاه از رفقاي قديمي او درآمد و پروين با سلام و صلوات و اسکورت وارد شد.
افشارزاده آمد استقلالي‌ها جمع شدند
بعد از ورود پروين تقريباً تمامي حاضران در سالن به سمت غرفه پسر پروين آمدند. سپس ناگهان سر و صداي استقلالي‌ها بلند شد و افشارزاده هم با يکي، دو تن از همکارانش به غرفه پروين آمد. افشارزاده دقايقي مهمان پروين بود. او نيز درباره مسائل و اتفاقات فوتبال حرف زد و بيشتر بحث حضور رحيمي در برنامه 90 بود. مدير باتجربه استقلال معتقد بود همشهري‌اش نبايد به اين برنامه مي‌رفت و درگير حاشيه‌ها مي‌شد.
نديمي و سرکشي از نمايشگاه
ايرج نديمي نايب‌رئيس اول کميسيون اقتصادي مجلس نيز از نمايشگاه و برخي غرفه‌ها ديدن کرد. او بيشتر وقتش را در کنار پروين و افشارزاده گذراند و درباره فوتبال حرف زد.
همسر پروين: نه عکس بگيريد نه مصاحبه کنيد
همسر پروين هم به طور جداگانه‌ وارد غرفه شد و با همه خوش‌و‌بش کرد. او به محض ديدن چند عکاس گفت: لطفاً از من عکس نگيريد. من دوست ندارم در رسانه‌ها باشم، همين که علي‌آقا هستند کافي است. او هم در کنار پروين و محمد چندين عکس يادگاري با بازديدکنندگان گرفت.