کد خبر: ۵۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۷۷

سيستم عامل iOS 8 آماده دانلود است؛ هشدار به دارندگان ابزارهاي قديمي تر

ديجياتو/ همانطور که صبح امروز خبر داديم، اپل از ساعتي پيش iOS 8 را براي دانلود و نصب در دسترس قرار داده است. دارندگان آيفون ۴S به بعد و همينطور کساني که از آيپد نسل ۲ به بعد استفاده مي کنند مي توانند گوشي ها و تبلت هاي خود را به نسخه جديد ارتقا دهند. همچنين اين نسخه از سيستم عامل iOS براي نسل پنجم آيپاد نيز در دسترس است.

شما مي توانيد به راحتي و از طريق آيفون، آيپد و يا آيپاد خود به صورت مستقيم اين نسخه را دانلود و نصب نماييد. تغييرات متعددي در اين نسخه لحاظ شده که احتمالا پيش از اين در خصوص آنها در ديجياتو خوانده ايد.

به نظر ميرسد نرم افزارهاي مرتبط با HealthKit اپل فعلا مشکلاتي دارند. ظاهرا فعلا پس از نصب اين آپديت اثري از نرم افزارهاي مرتبط با HealthKit ديده نمي شود. اپل گفته که اين مشکل به زودي رفع مي شود اما iOS جديد بدون اين نرم افزارها مشکلي نخواهد داشت.

توجه: برخي از کاربران از کاهش سرعت ابزارهاي قديمي تر مانند آيفون ۴S و آيپد ۲ پس از ارتقا به iOS 8 خبر مي دهند. چنانچه از اين ابزارها استفاده مي کنيد، توصيه مي شود کمي تامل کنيد و براي اطمينان از عملکرد مناسب گوشي يا تبلت خود پس از ارتقا به نسخه جديد، منتظر نظرات و تاييديه هاي بيشتر بمانيد.