کد خبر: ۵۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۰۴

دانلود کنيد: نسخه‌ي نهايي iOS 8 براي آيفون، آيپد و آيپاد تاچ

آخرين خبر/ احتمالا از تغييرات ايجاد شده در iOS 8 مطلع هستيد. از ساعتي قبل سيستم‌عامل iOS 8 در اختيار بسياري از کاربران اپل قرار گرفت تا بتوانند از جديدترين امکانات ارائه شده در اين نسخه، نهايت استفاده را ببرند.

از چند ماه پيش نسخه‌هاي مختلفِ آزمايشي iOS 8 در اختيار کاربران قرار گرفت تا در صورت تمايل بتوانند امکانات نسخه‌ي جديد اين سيستم‌عامل را مورد بررسي قرار دهند. امروز بالاخره انتظارها به پايان رسيد و کاربران تلفن‌هاي آيفون 4s به بالا، آيپد ۲ يا جديدتر، تمام آيپد ميني‌ها و آيپد تاچ نسل پنجم به بعد موفق شدند تا نسخه‌ي نهايي iOS 8 را بر روي ابزار خود نصب کرده و از آن استفاده کنند.

اگر شما يکي از ابزارهاي ذکر شده را در اختيار داشته باشيد حالا مي‌توانيد نسخه‌ي جديد iOS را بر روي ابزار خود نصب کنيد. توجه داشته که قابليت Handoff که يکي از جالب‌ترين امکانات iOS 8 تنها با نسخه‌ي Mac OS X Yosemite و کامپيوترهاي مک کار خواهد کرد. براي استفاده از اين قابليت بايد تا ماه آينده صبر کنيد. چراکه هنوز نسخه‌ي نهايي سيستم‌عامل Yosemite منتشر نشده است. Handoff فعاليت‌هاي شما را بين کامپيوتر مبتني بر يوسميتي و iOS 8 به سادگي همگام مي‌کند.

پيش از نصب نسخه‌ي جديد سيستم‌عامل iOS مطمئن شويد که حداقل ۲ گيگابايت فضاي خالي بر روي ابزار شما وجود دارد و سپس در تنظيمات وارد بخش General و پس از آن Software updates شويد. البته اگر مايل نباشيد که بصورت مستقيم بسته‌ي بروز رساني را بر روي ابزار خود دريافت کنيد مي‌توانيد از طريق نرم‌افزار iTunes بسته‌ بروز رساني را که حدود ۱.۵ گيگابايت حجم دارد دريافت کنيد.

اگر iOS 8 را بر روي آيفون، آيپد يا آيپاد خود نصب کرده‌ايد تجربيات خود را با ديگر زوميتي‌ها در ميان بگذاريد.