کد خبر: ۵۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۷

مرورگري که به شما اجازه وبگردي با پيامک را مي‌دهد!

فارنت/ فناوري 3G و LTE در همه کشورها و نقاط جهان قابل دسترس نيست و کاربران مجبورند براي وب‌گردي با تلفن همراه از ديگر فناوري‌هاي موجود استفاده لازم را ببرند. براي اين منظور برنامه‌نويسان مرورگري براي سيستم‌عامل اندرويد با نام پروژه Cosmos طراحي کرده‌اند که به شما اين امکان را مي‌دهد که با پيامک مشکلتان را حل کنيد!

با استفاده از اين برنامه ديگر لازم نيست سيم‌کارت شما به شبکه ديتا و اينترنت اپراتور متصل شود فقط کافي است از طريق اين برنامه، لينک مورد خود را وارد کنيد تا صفحه درخواستي شما به صورت متني ساده‌وار برايتان پيامک شود.

طرز کار اين برنامه به اين شکل است پس از دريافت درخواست کاربر، سرويس دهنده، عکس‌ها، کد‌هاي HTML، استايل‌هاي صفحه و کدهاي جاوا اسکريپت را از سورس‌کد صفحه درخواست شده حذف مي‌نمايد و خلاصه‌ي اطلاعات مفيد را براي کاربر پيامک مي‌کند.

مسلما استفاده از اين روش محدوديت‌هاي خاصي را به همراه خواهد داشت. براي مثال اگر شما يک صفحه از ويکي‌پديا را درخواست کنيد معلوم نيست برنامه در چند پيامک قادر خواهد بود تمامي اطلاعات مفيد را براي کاربر گزارش دهد. علاوه بر اين بايد طرح بي‌نهايت را در سيم‌کارت خود فعال کنيد تا هزينه پيامک‌هاي دريافتي برايتان مشکل‌ساز نشود.

اين برنامه در حال گذراندن تست‌هاي نهايي است و به نظر مي‌رسد تا اواخر ماه جاري معرفي شود. هر چند استفاده از اين برنامه کمي مسخره به نظر مي‌رسد ولي کاچي به از هيچي است!