کد خبر: ۵۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۷

برخی‌ها بلد نیستند مردانه رقابت کنند با وعده پول و سفر می‌خواستند رای بیاورند

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: متاسفانه برخی‌ها بلد نیستند مردانه و با حفظ اخلاق ورزشی رقابت کنند و می‌خواهند با تحریب دیگران کار خود را پیش ببرند.


هاشم اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد انتخابات فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس و انتخاب مجددش به عنوان رئیس این فدراسیون اظهار داشت: هر فردی حق دارد به هرکسی که دوست دارد رای بدهد؛ حالا اینکه دوستانم به من زنگ نزدند ایرادی از آنها نمی‌گیرم. ممکن است برخی از دوستان به من رای نداده باشند و کارهای بدی انجام داده باشند که اگر کار بدی کرده باشند آنها را به خدا واگذار می‌کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی‌ها بلد نیستند مردانه و با حفظ اخلاق ورزشی رقابت کنند و می‌خواهند با تخریب دیگران کار خود را پیش ببرند. من این حرکت را نمی‌پسندم و بالاخره مراجعی هستند که بتوانم به آنها گلایه کنم. دوستان حرفی برای گفتن نداشتند، چون عملکرد چهار ساله من به همت سایر همکارانم کاملاً مشخص بود. در این مدت ۱۷ مدال طلا کسب کردیم و فدراسیون برتر آسیا شدیم. کسی که می‌خواهد رقابت کند باید بالاتر از اینها برنامه داشته باشد.

اسکندری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما در جهان دوم هستیم و دوستان باید بگویند که چه برنامه‌ای دارند که ایران اول شود. برخی‌ها راه تخریب را در پیش می‌گیرند و برخی از دوستان با وعده‌هایی که به آنها داده شده بود رای خود را تغییر دادند. به آنها گفته شده بود که به شما پول می‌دهیم و با خانواده شما را به سفر می‌فرستیم که برخی‌ها اینگونه گول خوردند، اما برخی‌های دیگر هم واقعا منتقد هستند.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: در فدراسیون ما به روی همه باز است و اگر کسی رویش نمی‌شود حرف بزند با ارسال نامه بگوید که ما چه مشکلاتی داریم. آنهایی که انتقادپذیر نیستند آنهایی هستند که در بهشت زهرا دفن هستند. اگر مشکلی دارم خوشحال می‌شوم به من بگویند، چراکه یقین دارم ممکن نیست من حواسم به همه چیز باشد. من بعد از اینکه رای آوردم با برخی از دوستان منتقد تماس گرفتم و گفتم که نگران چیزی نباشید و تنها کمک کنید که چرخ فدراسیون بچرخد.

اسکندری عنوان کرد: آقایانی که انتقاد می‌کردند، دوره گذشته هم انتقاد می‌کردند؛ اما سوال اینجاست چرا آقایانی که انتقاد می‌کنند در سطح کشور پایین‌ترین عملکرد را دارند؟ خودشان کار نمی‌کنند و تنها انتقاد می‌کنند. در این دوره با کسی شوخی ندارم؛ شرایطی را فراهم می‌‌کنم که اگر کسی کاری نکرد خودش برود. یکی از دوستان تنها سمت رئیس هیئتی یک استان را یدک می‌کشید و هر وقت استاندار می‌خواست جلسه‌ای برگزار کند همراه استاندار می‌رفت و فقط حضور داشت و هیچ کار دیگری نکرده بود.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: شما نمی‌دانید در این مدت چه برخوردهای بدی با من شد. چه تهدید‌هایی کردند. خدا بالا سر ماست و عملکردها را می‌بیند.