کد خبر: ۵۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۹۰

پاسخ سوشا مکانی به یک ادعا

پس از نخستین مربیگری حمید درخشان در پرسپولیس که توام با یک تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان و نیمکت نشینی سوشا مکانی همراه بود مکانی اعتراض خود را نسبت به نیمکت نشینی مطرح کرد.

به گزارش جام جم ، اما به فاصله کمتر از یک هفته از اعتراض سوشا مکانی او روز گذشته به جای نیلسون درون دروازه پرسپولیس ایستاد تا بسیاری به این باور برسد اعتراض ها کار خودش را کرده و درخشان به دلیل اعتراض سوشا او را به جای نیلسون به ترکیب اصلی رساند. اما مکانی در این رابطه می گوید: مگر پرسپولیس تیم محلی است که با اعتراض کردن فیکس شوم؟! در ضمن من اعتراضی انجام ندادم بلکه فقط برای آینده‌ام در پرسپولیس نگران بودم. بیشترین هدف و منظورم از آن حرف‌ها این بود که بگویم واقعاً نگران آینده‌ام هستم.

در ضمن من جلسه ای با درخشان نداشته ام. آقای درخشان بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان با همه بازیکنان تیم به صورت جداگانه صحبت کرد و گفت روی همه شما حساب باز کرده‌ام اما فقط صحبت‌هایش با من انعکاس پیدا کرد. در آن جلسه اصلاً به من نگفت که مقابل راه‌آهن فیکس هستم و تا ساعتی پیش از بازی با راه‌آهن نمی‌دانستم بازی می‌کنم. در جلسه فنی پیش از بازی هم دروازه‌بان آخرین نفری بود که نامش اعلام شد.