کد خبر: ۵۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۵۴

جاده چالوس یک طرفه شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این که در آخرین هفته از تعطیلات تابستانی قرار داریم، گفت: محور هراز از آب اسک به تهران و محور کرج - چالوس نیز از چالوس به کرج از ساعت 16 امروز (جمعه) یک طرفه است. 
 
سرهنگ «محمدحسین حمیدی» عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره وضعیت جاده های کشور، افزود: پیش بینی کردیم برای آن عده از مسافرانی که به شمال کشور مسافرت کرده و قصد برگشت به تهران را دارند با ترافیک سنگین مواجه نشوند.
 
وی افزود: از این رو محور هراز از آب اسک به تهران و در محور کرج - چالوس نیز از چالوس به کرج از ساعت 16 امروز (جمعه) یک طرفه شد.
 
وی درمورد تردد در دیگر جاده های کشور نیز اظهار داشت: جاده های دیگر کشور شرایط خودشان را دارند و به دلیل آزاد راه بودن کشش بار را دارند.
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از هموطنان خواست که به دلیل این که در روزهای آخر هفته تعطیلات تابستانی هستیم زودتر به شهرهای خودشان بازگردند.
 
سرهنگ حمیدی تصریح کرد: مردم برای این که بار سنگین ترافیک برگشت ایجاد نشود ما را همراهی کردند و با توجه به این همراهی آنها، بار ترافیک سنگینی نخواهیم داشت.