کد خبر: ۵۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۷

شروع تعطيلي Nokia.com؛ آغاز بلعيدن نوکيا توسط مايکروسافت!

با اين حساب مي‌توان انتظار داشت که در آينده نزديک شاهد انتقال تمام زير مجموعه‌هاي ويژه کشورها و منطقه‌هاي مختلف وب‌سايت نوکيا در جهان به خانه جديد در وب‌سايت موبايل مايکروسافت باشيم.

البته در اين جا ممکن است اين سوال براي شما مطرح شود که با اين حساب در نهايت چه سرنوشتي در پيش روي نوکيا قرار خواهد داشت؟

بري فرنچ معاون مدير عامل نوکيا طي پستي در وب‌لاگ خود با عنوان "برند تجاري نوکيا همچنان بسيار زنده است” با اشاره به اينکه اين شرکت به صورت کاملا مجزا بر روي پروژه‌هاي زيربنايي شبکه‌هاي مخابراتي فعاليت خود را ادامه خواهد داد، تاکيد کرده است که ممکن است که ما از چندين سال پيش همان نوکيا نبوده باشيم اما ما هنوز اينجائيم، ما قوي هستيم و برند ما همچنان بسيار زنده است”

با اين حساب مي‌توان گفت گوشي‌هاي لومياي ۸۳۰، ۷۳۰ و ۷۳۵ آخرين محصولاتي هستند که نام نوکيا را يدک مي‌کشند. در عين حال مايکروسافت پيش از اين اعلام کرده بود که قصد دارد پسوند Phone را از انتهاي نام سيستم‌عامل نسخه موبايل خود بردارد و به نوعي تمامي نسخه‌هاي ويندوز را از نظر نام يک‌پارچه کند که شواهد نشان مي‌دهد به اين کار دست زده است همانطور که در مورد حذف نام نوکيا به اين کار دست زده بود.