کد خبر: ۵۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۰

کيبورد Cougar 700K با ويژگي هاي منحصر به فرد: يکي از بهترين صفحه کليدهاي گيمينگ موجود در بازار!

در طراحي اين صفحه کليد از شکل و ساختار ناو هاي جنگي الهام گرفته شده است به گونه اي که کليد هاي مکانيکي آن بر روي يک سطح آلومنيومي مرغوب و آبکاري شده سوار شده اند و توسط يک قاب پلاستيکي اين ساختار در جاي خود ثابت نگه داشته شده است تا يک صفحه کليد زيبا، محکم و مقاوم توليد شود. علاوه بر اين ترک پد متصل به اين صفحه کليد نيز باعث شده است تا کاربران بتوانند سريعتر، راحت تر و دقيق تر از آن استفاده کنند.

اين صفحه کليد به همراه نرم افزار UIX System اين کمپاني عرضه مي شود. اين برنامه قدرتمند سبب مي شود تا يک رابط کاربري مشترک ميان تمام محصولات اين شرکت ايجاد شود و کاربران بتوانند تنها با استفاده از يک برنامه به جاي چند برنامه مختلف اين قطعات را تنظيم و کنترل کنند.

کيبورد 700K از کليد هاي مکانيکي German Cherry MX با طول عمر 50 ميليون بار استفاده بهره مي برد تا علاوه بر يک تجربه گيمينگ فراموش نشدني، يک خيال آسوده از بابت دوام خود را هم براي کاربران فراهم کند. اين صفحه کليد همچنين از يک پردازنده 32 بيتي ARM و يک حافظه داخلي براي ذخيره سازي 3 پروفايل تنظيم متفاوت بهره مي برد. بدين وسيله با اتصال 700K به يک سيستم ديگر نيازي به تنظيم دوباره آن نيست.

نور پس زمينه از ديگر ويژگي هاي اين صفحه کليد است. امکانات پيشرفته اي براي اين نور پس زمينه تعبيه شده است که اين قابليت را ايجاد مي کند تا هر کليد داراي يک سري تنظيمات خاص باشد و بتوان نور آن را در حالت خاموش يا روشن قرار داد. علاوه بر اين زمان پاسخگويي کليدها چيزي در حدود 1 ميلي ثانيه اي عنوان شده است.

شش G-key قابل برنامه ريزي که يکي از آنها در کنار کليد Space و بقيه در سمت چپ صفحه کليد قرار داده شده اند از ديگر خصوصيات اين محصول است. اين ويژگي هاي منحصر به فرد به همراه کيفيت بالاي قطعات استفاده شده COUGAR 700K را به يکي از بهترين و با کيفيت ترين صفحه کليدهاي گيمينگ مبدل کرده است.