کد خبر: ۵۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۰۷

پرکارترین سال «نگار جواهریان»

 نگار جواهریان سال خوب و پرکاری را شروع کرده است؛ از اول سال تا به حال در 4 فیلم بازی کرده و دو، سه روزی می‌شود از سفر سوئیس بازگشته است؛ یک سفر کاری که در آن دو نمایش «ایوانف» و «هفده دی کجا بودی» را به کارگردانی امیررضا کوهستانی روی صحنه برد.

از حاشیه و اجرای این دو نمایش در سوئیس که بگذریم، مرور کوتاهی روی فیلم‌هایی داریم که تا به همین امروز در آن بازی کرده است.

نگار جواهریان درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: «اوایل سال جلوی دوربین فیلمبرداری حامد رجبی رفتم و این روزها قرار است در اولین فیلم علی ملاقلی‌پور بازی کنم.»

«پریدن از ارتفاع کم» فیلمی است که او به همراه رامبد جوان در آن بازی کرده است. بعد از این فیلم نوبت به جدیدترین ساخته هومن سیدی رسید.

در «اعترافات یک ذهن خطرناک» با امیر جعفری و سیامک صفری همبازی شد، همان فیلمی که عکس‌های منتشر شده از آن فضای عجیبی دارد و بسیاری در انتظار اکران آن در جشنواره فیلم فجر هستند، اما این داستان همچنان ادامه داشت و همزمان جلوی دوربین امیر عزیزی برای فیلم «موقت» رفت؛ فیلمی که این روزها همچنان فیلمبرداری آن ادامه دارد و تمام جلسات فیلمبرداری نگار جواهریان به بعد از بازگشت او موکول شد.

حالا او از سفر بازگشته و قرار است بازی‌اش را جلوی دوربین عزیزی ادامه دهد. جواهریان گفت: یکی از بازیگران اولین فیلم علی ملاقلی‌پور هستم. «قندون جهیزیه» اولین فیلم علی ملاقلی‌پور است و فیلمبرداری آن شروع شده و قرار است که من به زودی به تیم بازیگران اضافه شوم.

نگار جواهریان، کم کاری سال گذشته را جبران کرده و به زودی فیلم «ملبورن» نیما جاویدی که در آن با پیمان معادی و مانی حقیقی بازی کرده است، اکران عمومی خواهد شد.

*روزنامه صبا