کد خبر: ۵۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۴

ماجرای شام قلعه نویی و اسکوچیچ بی حساب شد

سال گذشته بود که صرف شام قلعه نویی با اسکوچیچ حسابی دردسر ساز شد و سیروس محجوب مالک ملوان واکنش تندی به این اتفاق از خود نشان داد. دیدار استقلال و ملوان در پیش بود و استقلال با پیروزی در آن دیدار می توانست وضعیت خودش را در صدر جدول بهبود ببخشد و همین شام دو نفره حرف و حدیث های فراوانی به وجود آورد. البته که در روز بازی اتفاقات عجیبی رخ داد و ملوان با 4 گل استقلال را شکست داد تا این تیم را از صدر جدول دور کند و خط بطلانی بر حرف و حدیث ها بکشد. این پر حاشیه ترین رویارویی امیر قلعه نویی و دراگان اسکوچیچ بود.

اسکوچیچ اما امسال هدایت فولاد را بر عهده گرفت و بالاخره توانست پس از سه شکست پیاپی فولاد برابر استقلال، این تیم اهوازی را در آزادی پیروز میدان کند تا هم نوار پیروزی های استقلال را پاره کند و هم بار دیگر مچ قلعه نویی را بخواباند.

قلعه نویی و اسکوچیچ در مدت حضور یکسال و نیمه سرمربی کروات فولاد در ایران، چهار بار به میدان رفته اند که حاصل آن دو پیروزی برای قلعه نویی و دو پیروزی برای اسکوچیچ بوده است. در اولین مصاف این دو نفر که در لیگ برگزار شد آبی ها توانستند با یک گل ملوانِ اسکوچیچ را شکست دهند. چند هفته بعد در جام حذفی هم استقلال و ملوان به مصاف یکدیگر رفتند که آبی ها با 2 گل عمران زاده حریف خود را شکست دادند. در دیدار نیم فصل دوم اما ملوان با 4 گل استقلال را به خانه اش بدرقه کرد تا یک پیروزی درخشان را همراه با سرمربی کروات خود در کارنامه اش ثبت کند.

روز گذشته هم در چهارمین پیکار، اسکوچیچ برای دومین بار پیاپی قلعه نویی را شکست داد تا این دو حساب هایشان با یکدیگر صاف شود.