کد خبر: ۵۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۰

مقدم‌دوست:«آرايش غليظ» فيلم سرگرم‌کنندهِ به درد بخور است

نعمت الله که کيفيت فيلمش را بهترين عنصر تبليغي مي‌داند، به اين سوال که اين فيلم حائز چه ويژگي‌ است که بتواند مخاطب را به سينما بکشاند اينگونه پاسخ داد: «آرايش غليظ» فيلمي است که با ديدن آن سرگرم مي‌شوند و بقيه‌ اش آنچنان پيچيده نيست و تماشاچي آن را خواهد فهميد.

اما هادي مقدم دوست نويسنده «آرايش غليظ» گزاره ديگري غير از سرگرم کننده بودن براي فيلم سينمايي «آرايش غليظ» قائل است. مقدم دوست با دسته بندي فيلم‌ها گفت: اينکه يک فيلم بامحتوا، به درد بخور و موثر باشد اصولا يک امر بديهي است و همه فيلم‌ها بايد اين حالات را داشته باشند. اما فيلم‌ها به دو دسته تقسيم مي‌شوند، فيلم‌هاي موثرِسرگرم کننده و فيلم‌هاي موثرِکسل کننده.

وي اضافه کرد: بنده و آقاي نعمت‌الله تلاش کرديم که يک فيلم موثر سرگرم‌کننده بسازيم. يعني فيلمي که هم ارزش داشته و بدرد بخور باشد و هم اينکه سرگرم کننده و جذاب باشد.

«آرايش غليظ» تازه ترين اثرسينمايي حميد نعمت‌الله بعد از «بي پولي» است که به تهيه کنندگي سعيد سعدي و سعيد ملکان ساخته شده است. اين فيلم ماجراي جواني است که بار قاچاق ترقه و فشفشه هاي چهارشنبه سوري يکي از دوستانش را بالا مي کشد و از طريق دختري که دوستش دارد تلاش مي کند آن ها را بفروشد.

حامد بهداد، طناز طباطبايي، حبيب رضايي، علي عمراني، جمال اجلالي، هومن برق‌نورد و امير بدري در اين فيلم بازي کردند.

اين اثر سينمايي از چهارشنبه 26 شهريور ماه در گروه سينمايي استقلال اکران شده است.

*بانی فیلم