کد خبر: ۵۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۸۶

نداشتن کارت معافیت بازیگر مرد را به دردسر انداخت

 تهیه‌کننده سریال «پرده‌نشین» علت اجازه ندادن به احسان کرمی برای بازی در این مجموعه تلویزیونی را توضیح داد.

محمود رضوی - تهیه‌کننده سریال در حال ساخت «پرده‌نشین» - در پاسخ به پرسشی درباره اجازه ندادن به احسان کرمی برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی توضیح داد: احسان کرمی مشکل ممنوع‌التصویری نداشت بلکه قوانین نظام وظیفه اجازه نداد که وی بتواند در این سریال حضور داشته باشد چرا که آقای کرمی دوران سربازی‌اش را نگذارنده است.

تهیه‌کننده سریال «پرده‌نشین» در نشستی که با مدیر شبکه یک و همچنین خبرنگاران داشت، در این خصوص تاکید کرد: هیچ مشکل ممنوع‌التصویری برای احسان کرمی وجود ندارد بلکه ایشان صرفا فقط به خاطر سرباز بودنش نتوانست در این پروژه شرکت کند؛ البته اگر هم قرار بود در سریال «پرده نشین» حضور داشته باشد باید به شکل ساعتی با ما همکاری می‌کرد که این امکان وجود نداشت.

احسان کرمی طی روزهای گذشته از اجازه ندادن به وی برای بازی در سریال «پرده‌نشین» خبر داده بود.

وی درخصوص علت ممانعت تلویزیون برای حضورش در سریال بهروز شعیبی به مشکلات اداری اشاره و عنوان کرده بود: چیزی که از سوی تلویزیون عنوان شد بروز مشکلات اداری بود. من در مجموعه «پرده‌نشین» حتی تست گریم هم داده بودم، اما بنا به دلایلی اجازه بازی داده نشد. حتی صحبت‌هایی هم که داشتیم و نامه‌ای هم که نوشتیم، افاقه نکرد.

تدوین سریال «پرده‌نشین» همزمان با تصویربرداری این سریال در حال انجام است. بیش از 60 درصد از تصویربرداری این سریال با موضوع روحانیون به پایان رسیده است.

فرهاد آئیش‌، آتیلا پسیانی‌، ویشکا آسایش، هومن برق نورد،‌ سعید نیک پور‌، ژیلا سهرابی‌، مهران رجبی‌، حامد کمیلی‌، مائده طهماسبی‌، سارا بهرامی‌، شیوا ابراهیمی‌، محسن کیایی‌، سپیده اعلایی‌، علی مردانه‌، زویا امامی‌، سارا رسول زاده‌، محمد مهدی حسینی نیا‌، رضا مولایی‌، رسول ادهمی‌، سینا سهیلی‌، پرهام یداللهی،‌ محمد شهباز تهرانی‌، کامران ملکی‌، سیامک ادیب‌، امیر حسین فتحی از بازیگران این مجموعه هستند. (ایسنا)