کد خبر: ۵۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۳۱

امیدوارم علی کریمی به ما کمک کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شایعات مربوط به کم‌کاری برخی از بازیکنان این تیم مثل امید عالیشاه را به شدت رد می‌کند و مدعی است که تمام شاگردانش با همه وجود تمرین می‌کنند تا بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند.

گفت و گوی حمید درخشان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید

*پس از پیروزی مقابل راه‌آهن شرایط تیم‌تان چطور است؟
خوب است و بچه‌ها شرایط نسبتا خوبی دارند و از نظر روحی بهتر شده اند تلاش می‌کنیم رفته رفته بهتر شویم و ا‌ن‌شاءالله بتوانیم هفته به هفته رشد چشمگیری داشته باشیم.

*این هفته با استقلال صنعتی خوزستان بازی دارید این بازی را چطور می‌بینید؟
استقلال‌خوزستان تیم خوب و جوانی است و برای ما بازی سختی است و به هیچ‌وجه بازی آسانی نیست. بازیکنان ما به این مهم می‌رسند که هیچ بازی آسانی ندارند و تلاش می‌کنیم از این بازی امتیازات کامل را بگیریم.

*چه زمانی به کورس قهرمانی می‌رسید؟
ما که از فردای خودمان خبر نداریم و هر هفته در مورد بازی همان هفته صحبت کرده و کار می‌کنیم. بازی به بازی جلو می‌رویم تا به بالای جدول برسیم.

*گویا به باشگاه اعلام کرده‌اید علی کریمی و ایمون زاید را جذب کنند. این اخبار صحت دارند؟
هیچ بحثی در این رابطه نداشته‌ایم و همه این حرف‌ها شایعه است. فقط من از علی کریمی خواهش کردم به عنوان بازیکن به ما و پرسپولیس کمک کند که امیدوارم در تصمیمش مبنی بر خداحافظی از فوتبال تجدید نظر کند و به پرسپولیس کمک کند.

*این روزها عده‌ای حرف از کم‌کاری امید عالیشاه در زمین می‌زنند این نظریه‌ها را قبول دارید؟
اصلا اینطوری نیست و این بچه‌ با همه وجودش تمرین می‌کند در مورد بازیکنان من چنین مسائلی وجود ندارد و همه با تمام وجود تمرین می‌کنند، چون دوست دارند به تیم کمک کنند.

*گویا در تعطیلات نیم فصل به اردوی ترکیه خواهید رفت. این خبر صحت دارد؟
نه صحت ندارد. البته به اردو می‌رویم، اما برنامه را من می‌دهم و هر کسی هم حرفی زده درست نیست. باید ببینیم کجا می‌توانیم بهترین استفاده را برای تیم داشته باشیم تا بازیکنان در شرایط ایده‌آل قرار بگیرند. روز اول گفتم تیم مشکل بدنی دارد و سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم و در این اردو تلاش می‌کنیم در بهترین وضعیت قرار بگیریم.

*برای بازی با استقلال‌خوزستان چه پیامی به هواداران تیم می‌دهید؟
فقط از هواداران خواهش می‌کنم ما را یاری کنند و تیم را تنها نگذارند و به پرسپولیس کمک کنند. بچه‌ها به عشق هواداران علاقه و انرژی بیشتری صرف می‌کنند تا جوابگوی این همه علاقه‌مندی را با بازی خوب‌شان بدهند.