کد خبر: ۵۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۳

فان‌خال: آخر چطور چنین چیزی امکانپذیر است؟

سرمربی منچستریونایتد پس از شکست برابر لسترسیتی می‌گوید چطور چنین چیزی امکانپذیر است!

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد در هفته‌ پنجم لیگ برتر انگلیس در دیداری عجیب در حالی که سه بر یک از لسترسیتی پیش بود در نهایت با نتیجه‌ پنج بر سه شکست خورد تا به همراه لوئیس فان‌خال شکست دیگری را پذیرا شود.

لوئیس فان‌خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد پس از شکست تیمش برابر لسترسیتی در نشست خبری خود با اظهار ناامیدی از نتیجه‌ کسب شده، گفت: واقعا برایم جای سوال دارد. چگونه چنین چیزی امکانپذیر است؟ اصلا نمی‌توانم اتفاقات این دیدار را باور کنم. آخر چطور ممکن است بازی‌ای را که سه بر یک جلو هستیم و کاملا بر آن تسلط داریم در نهایت با نتیجه‌ پنج بر 3 به حریف واگذار کنیم. در این دیدار کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم و خیلی زود هم توانستیم به گل برسیم. در نیمه نخست اجازه ندادیم حریف به دروازه ما نزدیک شود. اصلا باور نمی‌کنم که شکست خورده‌ایم. لسترسیتی در بازی‌های قبلی خودش نشان داده بود که چه تیم خوب و قدرتمندی است. متاسفانه این خودمان بودیم که پیروزی را به آنها تقدیم کردیم. زمانی که بازی با نتیجه‌ سه بر یک دنبال می‌شد باید با مالکیت توپ این نتیجه‌ را حفظ می‌کردیم ولی باز هم اشتباه‌های تکراری ما در خط دفاع باعث شد تا حریف به گل برسد و این بازی را به سود خود به پایان ببرد.

سرمربی هلندی یونایتد ادامه داد: در فوتبال هر چیزی امکانپذیر است. سال‌هاست در تیم‌های مختلفی مربیگری کرده‌ و تجربیات زیادی دارم که به من می‌گوید در فوتبال امکان رخ دادن هر اتفاقی هست. یک بار نیز وقتی هدایت بارسلونا را بر عهده داشتم چنین اتفاقی رخ داد. به هر حال باید با این طور اتفاقات در دنیای فوتبال کنار آمد.

فان‌خال در ادامه گفت: نمی‌خواهم از بازیکنانم انتقاد کنم؛ چرا که اشتباه برای هر بازیکنی ممکن است رخ دهد و اجتناب‌ناپذیر است. هر کسی ممکن است اشتباه کند. چیزی که من به آن معتقدم این است که باید حفظ توپمان را بالا ببریم و به حریف اجازه ندهیم که خیلی راحت صاحب موقعیت شود. برابر لستر شانس‌های زیاد گلزنی داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم و پذیرای چنین شکستی شدیم.

سرمربی منچستریونایتد در پایان گفت: گل‌های خوبی را به ثمر رساندیم ولی در مهم‌ترین دقایق مسابقه با اشتباهاتی که داشتیم نتیجه‌ برد را از دست دادیم. باید روی این موضوع در بازی‌های آینده کار کنیم تا دیگر اجازه ندهیم چنین اتفاقاتی تکرار شود.