کد خبر: ۵۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۱

واکنش رحمتی به ادعای جادوگر فوتبال / به خدا و ائمه متوسل می‌شوم، نه به بنده خدا

فرشید گراییلی که بارها با حروف اختصاری «ف.گ» به عنوان یکی از جادوگران فوتبال در رسانه‌ها معرفی شده بود، در گفت‌وگو با هفته‌نامه تماشاگران امروز مدعی شد روانشناس است و جادوگر نیست.

به گزارش خبرآنلاین؛ گراييلي بدون آن كه نامي از سيدمهدي رحمتي بياورد، درباره ارتباط خود با يك دروازه‌بان مطرح حرف‌هايي را به زبان آورده كه كاملاً تابلوست منظور او كسي جز سيدمهدي رحمتي نيست.

به همين بهانه با سيدمهدي رحمتي تماس گرفتيم. دروازه‌بان و كاپيتان پيكان كه خادم امام رضا (ع) است و با استفاده از تعطيلي يك‌روزه تمرين تيمش، راهي مشهد شده بود، در حالي كه تازه از حرم امام هشتم (ع) برگشته بود، گفت: «مصاحبه‌اي كه شما مي‌گوييد را نخوانده‌ام و تمايلي هم به خواندن آن ندارم، براي وقت خودم ارزش قائل هستم. در ضمن چون اسمي از من نياورده، هيچ جوابي به ادعاهاي اين فرد نمي‌دهم. از لحاظ عقلاني هم نبايد به جاي تمركز روي فوتبال و زندگي‌ام، راه بيفتم و جواب هر حرفي را بدهم.»

وقتي به رحمتي گفتيم درست است اسم تو را نياورده اما از روي كدها و آدرس‌هايي كه داده و تأكيد كرده دروازه‌باني كه به جام جهاني نرسيده، معلوم است تو را مي‌گويد، جواب داد: «اجازه بدهيد هر وقت اسمي از من آورد، جواب بدهم. من احتياجي به دفاع از خودم ندارم و به برخي جريان‌هايي كه با نيت قبلي عليه من راه مي‌افتد، عادت دارم. چند وقتي است درست در يك مقاطع خاص عليه من جريان‌سازي مي‌شود، واگذار مي‌كنم به خدا و مي‌گذرم،‌ شما هم بگذريد.»

رحمتي در واكنش به اصرار ما كه از او خواستيم لااقل براي روشن شدن افكار عمومي حرفي بزند، گفت: «هرچه بگويم، بعضي‌ها فكر مي‌كنند جواب اين آدم را داده‌ام. فقط بنويسيد وقتي من مي‌توانم حاجتم را از خدا بخواهم، چرا بايد محتاج بنده خدا شوم؟ من اگر بخواهم به كسي متوسل شوم، به ائمه اطهار (ع) متوسل مي‌شوم. مي‌آيم پابوس امام رضا (ع) و سبك مي‌شوم. اگر از خدا خواسته‌اي داشته باشم، از خودش مي‌خواهم و اگر دنبال واسطه هم بگردم، ائمه اطهار (ع) را واسطه مي‌كنم. من با افتخار مي‌گويم التماس خدا و ائمه اطهار (ع) را مي‌كنم. اصلاً اين كار را مي‌كنم كه محتاج بنده خدا نباشم... شما برويد از مديران و مربيان استقلال، مس و سپاهان كه براي آنها بازي كردم، بپرسيد آيا من تا به حال براي كسي در هتل تيم اتاق رزرو كرده‌ام يا بليت هواپيما گرفته‌ام؟ اصلاً بگذاريد به جاي من، مديران و مربيان اين تيم‌ها جواب بدهند.»