کد خبر: ۵۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۳۹

حکم «م ر» صادر شده و اشکالات وارد نیست

سخنگوی قوه قضائیه گفت: «م ر»‌ معاون اول رئیس‌جمهور سابق با فرض اینکه حکم صادر نشده مطالبی مرقوم کرده و با توجه به اینکه حکم صادر شده، اشکالات وارد نیست.


به گزارش فارس، غلامحسین محسنی اژه‌ای در شصت و نهمین نشست خبری خود را اصحاب رسانه در پاسخ به سؤالی در مورد مکاتبه با وزیر ارتباطات و سازوکار پالایش محتوای مجرمانه از شبکه‌های اجتمای گفت:‌ با واسطه شنیده‌ام که وزارت مربوطه مشغول و در حال تلاش است تا کاری که برعهده دارد انجام دهد؛‌ ما منتظر می‌مانیم و امیدواریم تا آنجا که شدنی است انجام شود.

اژه‌ای در پاسخ به سؤالاتی در مورد اظهارات «م ر» معاون رئیس جمهور سابق اظهار داشت: ایشان با فرض اینکه حکم صادر نشده مطالبی مرقوم کردند؛ با توجه به اینکه حکم صادر شده اشکالات وارد نیست؛ به نظرم حداقل مطالبی را که گفتند وارد نیست.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤالی پیرامون گشت انصار حزب‌الله بیان داشت: اعلام کرده‌اند که ما خلاف قانون عمل نمی‌کنیم و ان‌شاءالله چیزی که شما می‌گویید پیش نمی‌آید.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد مکاتبه با وزیر ارتباطات و استقلال قوا تصریح کرد: به استناد قانون تعیین مصادیق مجرمانه که پیش‌بینی کرده محتوای مجرمانه پالایش شود، کارگروه مربوط به جلسات تشکیل شده و خود آقایان هم قائل به این مسئله هستند و امیدواریم کار صورت گیرد.