کد خبر: ۵۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۵۳
یک رسانه لبنانی فاش کرد:

در دیدار وزیر خارجه ایران و عربستان چه گذشت؟

براساس گفته منابع آگاه از آثار مثبت دیدار وزیران امور خارجه ایران و عربستان این است که روندی که دو کشور در صدد تکمیل آن هستند، آغاز شد و این روند بر اساس گشایش روابط تهران-ریاض و همکاری منطقه‌ای در زمینه مبارزه با تروریسم قرار دارد.
پایگاه خبری لبنان فید گزارش داد پس از گذشت چند ساعت از اعلام تهران و ریاض از گشوده شدن فصلی جدید در روابط و همکاری بین طرفین برای تثبیت امنیت و صلح امنیت در منطقه در جریان نخستین دیدار بین وزیران امور خارجه ایران و عربستان در نیویورک، منابع آگاه گفتند که دیدار  "محمد جواد ظریف و سعود الفیصل" در فضایی مثبت برگزار شده اما تحولات یمن بر این دیدار سایه انداخته و تمامی پرونده‌ها بین دو طرف بررسی نشده است.

به گزارش «تیک»، براساس گفته منابع آگاه از آثار مثبت دیدار وزیران امور خارجه ایران و عربستان این است که روندی که دو کشور در صدد تکمیل آن هستند، آغاز شد و این روند بر اساس گشایش روابط تهران-ریاض و همکاری منطقه‌ای در زمینه مبارزه با تروریسم قرار دارد.

منابع آگاه افزودند که "محمد جواد ظریف و سعود الفیصل" بر سر نشست‌هایی دیگر در نیویورک و پایتخت‌های دو کشور با هدف تکمیل گفتگوها درباره پرونده‌های دوجانبه و منطقه‌ای که مورد اهتمام تهران و ریاض است به توافق دست یافتند.