کد خبر: ۵۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۹

چهار بازیکن جدید در تمرین پرسپولیس

 کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیم امید این باشگاه مقابل استقلال چهار بازیکن از این رده سنی را به تمرین بزرگسالان دعوت کرد.

حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با مهر، با اعلام این خبر اظهار کرد: من در آکادمی کار کوچکی انجام می‌دهم و نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه دارم. از قبل بازیکنان تیم امید را می‌شناختم. در بازی پرسپولیس با استقلال هم به ورزشگاه رفتم تا از نزدیک عملکرد بازیکنان را زیر نظر بگیرم. هدفم این بود تا ببینم بازیکنان در یک مسابقه تحت فشار چگونه کار خواهند کرد.

وی افزود: پس از این بازی، سه بازیکن را به همراه یک دروازه‌بان به تمرین بزرگسالان دعوت کردیم تا هم انگیزه آنها بالا برود و هم مقاومت مقابل آکادمی‌ها شکسته شود. این حرکت ادامه خواهد داشت و هر بازیکنی از تیم‌های پایه خوب باشد، بدون شک به تمرین تیم بزرگسالان دعوت خواهد شد.

مربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم برای بازیکن سازی حمایت معقولی از این تفکر شود تا پل ارتباطی بین آکادمی و تیم بزرگسالان جا بیفتد و محکم شود.

عبدی در پایان درباره اینکه آیا به خاطر دربی و پیروزی پرسپولیس در این مسابقه این چهار بازیکن به تمرین بزرگسالان دعوت شده‌اند، گفت: خیر. من از قبل این بازیکنان را زیر نظر داشتم و حتی زمان مدیریت علیرضا رحیمی در باشگاه، به وی نامه زدم تا آنها به تمرین بزرگسالان بیایند.