کد خبر: ۵۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۷۹

رئیس جمهور وارد نیویورک شد

ایرنا: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی نیویورک گفت: سال گذشته خشونت و افراطی گری را به عنوان یک مسئله مهم در جهان مطرح کرده بودیم.

رییس جمهوری کشورمان در فرودگاه جان اف کندی نیویورک افزود: امسال همه می بینند که افراطی گری ها چه بیدادی در جهان به پا کرده است و من امیدوارم امسال هم در مورد این مسئله و راه های مقابله با آن گفت و گو کنیم.

دکتر روحانی در بخشی دیگر از اظهاراتش به خبرنگاران ابراز امیدواری کرد سفر جاری به نیویورک ، سفر سودمندی باشد.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: هدف از این سفر بیشتر روشن کردن مواضع جمهوری اسلامی و رساندن صدای مردم ایران به گوش جهانیان است .

وی افزود:امسال بموازات برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل ، در مورد مسائل مربوط به تغییرات جوی نیز نشستی برپا می شود و ما از این فرصت برای مطرح کردن و بحث پیرامون مسائل مربوط به آب و هوا و محیط زیست استفاده خواهیم کرد.

دکتر روحانی افزود: دیدار های جداگانه ای هم با سران کشور های مختلف خواهیم داشت و از این فرصت برای تشریح مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی در قبال مسایل و موضوعات مهم بین المللی و منطقه ای نیز سود خواهیم برد.

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در شصت و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل بعداز ظهر روز دوشنبه به وقت محلی وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد و از سوی جمعی از مقام های ایرانی و خارجی و همچنین نمایندگان رسانه های مختلف مورد استقبال قرار گرفت.

هواپیمای حامل رییس جمهوری و هیات همراه با یک ساعت تاخیر در ساعت 35/16 به وقت محلی در فرودگاه جان اف کندی نیویورک به زمین نشست.