کد خبر: ۵۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۴۱

هدایتی:قرار نیست علی دایی را بگذارم سرمربی تیم ختافه اسپانیا

حسین هدایتی می گوید باشگاه اسپانیایی ختافه را می خرد و مالکیت این تیم را در اختیار می گیرد.

اسماعیل حیدرپور: حسين هدايتي مالك استيل‌آذين كه قصد خريد 55 درصد از سهام باشگاه ختافه را دارد درصدد است با يك تيم مديريتي و حقوقي عازم اسپانيا شود تا ضمن بازديد از امكانات ورزشگاه و تيم ختافه رسماً قراردادش را رسمي كند.

* بالاخره خريد ختافه قطعي شد؟

ما بعد از جلسه‌اي كه با مديران ختافه داشتيم به توافقات خوبي دست پيدا كرديم و ان‌شا‌ءا... ظرف 20 روز  آينده به اتفاق يك تيم مديريتي، فني و حقوقي به اسپانيا سفر مي‌كنيم تا رسماً قراردادمان را ببنديم.

* صحبت از حضور دايي در كادرفني ختافه شده است؟

خير، برنامه‌اي براي حضور آقاي دايي در كادرفني ختافه نيست البته ايشان اسطوره فوتبال ماست و مطمئناً ما از تجربياتش استفاده مي‌كنيم كما‌اينكه تا حالا نيز يكسري تجربيات خوب در اختيار ما قرار داده است.

* در اين سفر چه افرادي همراهي‌تان مي‌كنند؟

چند تن از اسطوره‌هاي فوتبال ايران به همراه مديران حقوقي هستند كه مطمئناً اين اسطوره‌ها در آكادمي فوتبال ما در ايران كمك خواهند كرد تا نخبگان به لاليگا بروند.

* شما بابت خريد 55 درصد چقدر پول پرداخت كرده‌ايد؟

من پولي بابت خريد ختافه به اسپانيايي‌ها نمي‌دهم. من يك شركت توليد و صادراتي ميگو دارم كه چند سال است با اسپانيايي‌ها كار مي‌كنم و از طريق اين شركت به جاي پول دادن به اسپانيايي‌ها طوري سرمايه‌گذاري مي‌كنم كه پول‌سازي هم بكنيم.

* شما چند بار اعلام كرده‌ايد كه مي‌خواهيد به پرسپوليس كمك كنيد. اما مي‌گويند شما نمي‌توانيد رئيس هيأت‌مديره باشيد!

من هنوز هم اعلام آمادگي مي‌كنم و منتظر هستم تا پرسپوليس را از طريق فرا‌بورس خريداري كنم. البته طبق مصوبه قانون، پرسپوليس و استقلال تا پايان سال 93 بايد به بخش خصوصي واگذار شوند اما اگر اين اتفاق رخ ندهد و دولت مخالف اين واگذاري باشد تيم استيل‌آ‌ذين را دوباره احيا مي‌كنم تا با باشگاه ختافه «لينك» شود اما سؤال من اين است كه چرا نتوانم رئيس هيأت‌مديره شوم.

* اين صحبت از طرف يكي از معاونان وزارت مطرح شده است كه برخي مراجع ذي‌صلاح مخالف هستند شما رئيس‌ هيأت‌مديره باشيد!

اولاً براي خدمت كردن دنبال عنوان و پست نيستم، در گذشته هم اين را ثابت كردم ضمن آنكه مگر من كمبود رياست هيأت‌مديره پرسپوليس را دارم؟ دوستان اراجيف مي‌گويند! دروغ محض است، من بارها گفته‌ام اگر مدركي داريد منتشر كنيد البته آنها دنبال منافع شخصي هستند نه مصالح ملي و پرسپوليس و به زودي زمان همه چيز را مشخص مي‌كند.

* حرف آخر؟

هفته دفاع مقدس را به تمامي رزمندگان 8 سال دفاع مقدس تبريك مي‌گويم. ضمن آنكه من خاطرات خوبي با مردم انزلي و دورود طي مدت حضورم در آن تيم‌ها كه به عنوان اسپانسر فعاليت كردم، دارم ضمن آنكه هيچ كار سرمايه‌گذاري نيز در آن مناطق انجام ندادم.