کد خبر: ۵۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۲

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت پاسخ داد: چرا دولت برای مساله هسته ای اولویت قائل است؟

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت می گوید: دنیا فکر می کردند که ایران با نظام اسلامی نمی تواند روی پای خود بیاستد و مسایل و چالش های هسته ای نیز برای این است که ما توانسته ایم به خوبی روی پای خود بایستد.

رحمت الله نورزوی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص میزان موفقیت دولت یازدهم درایجاد حس امیدواری در میان مردم گفت: یکی از کارهایی که رهبر انقلاب هم در مورد دولت یازدهم بر آن صحه گذاشتند، بحث آرامشی است که در بین مردم از لحاظ روانی ایجاد شده و این از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی تصریح کرد: البته درفضای بین المللی بحث تحریم ها، کمبود منابع مالی و واعتبارات و سایر مشکلات هست ولی علی رغم همه ی مشکلات، میبینیم که مردم به دولت امیدوارند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری از این که دولت بتواند در اجرایی کردن وعده هایش موفق باشد تصریح کرد: ما هم اعتقاد داریم که مردم بعد از انقلاب همیشه همراهی خوبی با دولت ها داشته اند به خصوص با دولت اقای روحانی که درحالت حاضر آرامش خوبی در بین مردم هست.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهار تورم و مشکلاتی که دولت در اجرای برنامه ها داشت و باز هم توانست به کمک مردم قدم های خوبی بردارد،خاطر نشان کرد: مردم امیدوارند با حمایت رهبر فرزانه انقلاب و مدیریت دولت یازدهم، فشار تحریم ها کاهش پیدا کند و بتوانند بر مبنای اصول و اعتقاداتی که حضرت امام اعتقاد داشتند،کشور را اداره کنند.

وی در پاسخ به این که برخی از اظهار نظرها مبنی بر این است که دولت بر سیاست خارجی و شرایط هسته ای کشور تمرکز داشته و این باعث شده از شرایط داخلی اقتصادی غافل بماند نیز گفت:مقام معظم رهبری بارها اشاره فرمودندکه دشمنان ایران می خواهند جلوی پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را بگیرند و این تصور را داشتند که اسلام و جمهوری اسلامی نمی توانند با رهبری های خردمندانه حضرت امام ومقام معظم رهبری ادامه حیات دهد.

نوروزی افزود: ما امروز تاثیرات جمهوری اسلامی را درتمام دنیا می بینیم.بحث هسته ای به این دلیل مطرح شد که آنها به عنوان مسایل هسته ای آمدند و قطعنامه های مختلفی را به جمهوری اسلامی تحمیل و نفت ما را تحریم کردند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تایید کردند که به تیم هسته ای اعتماد دارند و امیدوارند با حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی مسایل داخلی به نوعی مدیریت شوند تا لطمه ای بر آن ها وارد نیاید.

نوروزی گفت: دولت باید این کار را انجام بدهد و الویت اتمی هم باید بر همین اساس باشد.