کد خبر: ۵۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۱۹

حضور داعش در ایران را تکذیب می کنیم!


فرمانده نیروی انتظامی گفت: حضور داعش در مرزهای ایران صحت ندارد و برخی تحرکات نیز در حد نگران‌کننده به نظر نمی‌رسد.

به گزارش فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصر امروز در بدو ورود به اردبیل در سفر یک روزه خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ هم وزارت اطلاعات و هم ناجا مراقبت‌های لازم را در مرزهای کشور انجام می‌دهند و هیچ نگرانی از بابت نفوذ داعش به مناطق مرزی وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی امنیت مرزهای کشورمان را در شرایط مطلوب اعلام کرد و گفت: طرح انسداد مرزها پیشرفت خوبی داشته و شاهد حضور و استقرار نیروهای انتظامی و مرزبانی هستیم.

احمدی مقدم از ترمیم مرزهای جنوب شرق کشور توسط نیروهای سپاه، مرزبانی و انتظام‌بخشی به این مناطق خبر داد و افزود: سعی می‌کنیم تا عقب‌ماندگی‌های احتمالی را در انسداد مرزها جبران کنیم ولی در مجموع با بهره‌گیری از امکانات الکترونیکی و مراقبتی سعی داریم تا امنیت پایدار را در مناطق مرزی برقرار کنیم.

فرمانده ناجا از تلاش جدی نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بیشتر به مرزنشینان و برجک‌های مرزی خبر داد و افزود: امیدواریم با همکاری نهادهای مختلف به ویژه تأمین اعتبار کافی طرح انسداد مرزها به شکل کامل اجرایی و عملیاتی شود که در برنامه ششم توسعه نیز در صدد تقویت بودجه در این زمینه هستیم.