کد خبر: ۵۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۶

عامل جنايت جشن تولد در فهرست اعدام

 عامل قتل نوازنده جشن تولد در فهرست سياه اعدامي ها قرار گرفت. شامگاه 5 فروردين ماه سال 88 دعواي خونين، مراسم جشن تولدي در شهريار را به صحنه اي هولناک تبديل کرد. دقايقي نگذشته بود که تيمي از پليس خود را به قتلگاه پسر 24 ساله اي به نام «احمد» رساند و در بررسي هاي ابتدايي پي برد وي با ضربات چاقو از پاي درآمده است.

 به گزارش «تيک»،  در اين مرحله ماموران، دوست قرباني جنايت را تحت بازجويي قرار دادند و «حبيب» 20 ساله که تنبک زن است، گفت: «احمد» دوتار مي زد و با هم در زمينه برگزاري مراسم جشن کار مي کرديم و امروز نيز براي جشن تولد ساز مي زديم.

وي افزود: چون در کارمان حرفه اي بوديم، «محمد» 34 ساله که وي نيز دوتار مي زند هميشه براي ما ايجاد مزاحمت مي کرد تا اينکه امشب وي همراه برادر و چند مرد ديگر وارد جشن تولد شد و با حمله به ما با ضربات چاقو احمد را هدف قرار داد و وي را کشت. کارآگاهان جنايي پايتخت با شنيدن اين ادعاها بود که توانستند عامل جنايت در جشن تولد را دستگير کنند.

 در دادگاه
    12 شهريور ماه سال گذشته جلسه رسيدگي به پرونده قتل جوان نوازنده در شعبه 71 دادگاه کيفري استان تهران به رياست قاضي «عزيز محمدي» و همراهي چهار قاضي مستشار برگزار شد.

 در ابتداي جلسه خانواده قرباني پيش روي قاضي دادگاه قرار گرفتند و خواستار قصاص قاتل پسرشان شدند، سپس «محمد» براي دفاع از خود در جايگاه ايستاد و گفت: «احمد» و «حبيب» جوان بودند و دست به کارهاي خلاف مي زدند که من و برادرم بارها به آن ها تذکر داده بوديم اما بي توجه به کارهايشان ادامه مي دادند.

 اين جوان نوازنده افزود: شب حادثه برادرم در تماس تلفني از درگيري لفظي اش با «احمد» خبر داد و من براي هواخواهي همراه چند نفر از دوستانم به خانه اي که در آن جشن تولد برگزار شده بود، رفتيم. عصباني بودم و زماني که پيش روي احمد قرار گرفتم چاقويم را بيرون کشيدم و دو ضربه به شکم او زدم. وي ادامه داد: دوستان و برادرم با ديدن اين صحنه پا به فرار گذاشتند و اين درحالي بود که من به هواخواهي برادرم وارد اين درگيري شده بودم و جز پشيماني حرف ديگري براي زدن ندارم.

بنابر اين گزارش، پس از اين اعترافات عامل جنايت جشن تولد از سوي پنج قاضي عاليرتبه جنايي به قصاص نفس – اعدام – محکوم شد و اين حکم در شعبه 9 ديوان عالي کشور تحت تاييد قرار گرفت.

*روزنامه ایران