کد خبر: ۵۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۶

لوسیانو پریرا: به برادرم گل می زنم تا تیمم برنده باشد / پرسپولیس در اصفهان حریف سپاهان نمی شود

مهاجم برزیلی سپاهان معتقد است تیمش می تواند مهم ترین بازی هفته یازدهم را با پیروزی پشت سر بگذارد.

 به گزارش «تيک»، لوسیانو پریرا در خصوص بازی جذاب این هفته میان سپاهان و پرسپولیس در اصفهان گفت: مطمئنا بازی سختی است چون دو تیم نامدار و قدرتمند در فوتبال ایران به مصاف هم می روند ولی به هر حال شرایط ما بهتر از حریف است و به دنبال کسب هر سه امتیاز می گردیم.

لوسیانو اضافه کرد: من توانایی هایم را در این دیدار به اثبات می رسانم. برای رسیدن به عنوان آقای گلی، باید گل های بیشتری وارد دروازه حریفان کنم. البته دوستان خوبی که در سپاهان دارم، با پاس هایی که می دهند، شانسم را برای گشودن دروازه هر تیمی افزایش می دهند. می خواهم پیشرفت بیشتری داشته باشم و خودم را به عنوان گلزن دیدار مقابل پرسپولیس معرفی کنم.

او سپس به بیان رفاقت دیرینه با نیلسون گلر برزیلی پرسپولیس پرداخت و به خبرآنلاین گفت: من و نیلسون، هر دو برزیلی هستیم و مثل برادر یکدیگر را دوست داریم اما برای موفقیت تیمی که پیراهنش را می پوشم مجبورم به برادرم گل بزنم. البته نمی خواهم برای هیچ کس کری بخوانم، این نظر شخصی من است. معتقدم پرسپولیس در اصفهان نمی تواند حریف سپاهان باشد. البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد ولی تصور من این است که ما برنده این بازی خواهیم بود.

او در خصوص میزان آمادگی تیمش گفت: بله، سپاهان کاملا آماده این بازی است. من می خواهم بگویم ما برای رسیدن به پیروزی، در زمین بازی هر کاری انجام خواهیم داد و بیش از حد می جنگیم تا در بازی خانگی مان، دیگر امتیازی از دست ندهیم. من فصل قبل هم بازیکن حسین فرکی بودم و می دانم او عاشق و شیفته پیروزی است. ما می خواهیم از این انگیزه برای کسب برد مقابل پرسپولیس استفاده کنیم و حریف را شکست دهیم.

خبرآنلاین