کد خبر: ۵۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۷

عضو فراکسیون اکثریت مجلس: حرفهای کامرون نشان داد هرگز نباید به غربی ها اعتماد کنیم

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دکتر روحانی در اجلاس نیویورک به خوبی از مواضع هسته ای کشور دفاع کرد و موجب ایجاد عزت برای کشور شد و این عملکرد مورد حمایت مجلس است.
 رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دکتر روحانی در اجلاس نیویورک به خوبی از مواضع هسته ای کشور دفاع کرد و موجب ایجاد عزت برای کشور شد و این عملکرد مورد حمایت مجلس است.

 به گزارش «تيک»، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین، با بیان اینکه دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی خوش درخشیده است تاکید کرد: دولت یازدهم در یک سال و اندی گذشته از عمرش در حوزه های بین المللی عالی ظاهر شده و به همین دلیل نیز در داخل کشور آرامش به وجود آورده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که عملکرد دولت یازدهم در خارج از مرزهای کشور اعتماد ایجاد کرده است،گفت: دکتر روحانی در سفر اخیر خود به نیویورک درسازمان ملل با سران کشور های مختلف دیدار داشتند و موضع گیری های ایشان بسیار خوب و عزت مندانه بود.

وی با اشاره به این که حرف دلش را می گوید به صحبت های نخست وزیر انگلیس اشاره و وی را «بچه روباه» خواند و گفت: انگلیسی ها روباه پیر هستند و کامرون از نظر من بچه روباه است و این بچه روباه هرچند بی ادبانه مصاحبه و آمرانه صحبت کرد اما از نظر ما نه تنها روباه پیر بی ارزش است بلکه بچه روباهی که نامش کامرون می باشد نیز بی ارزش است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هم خود این فرد و هم حرف ها و موضع گیری های این فرد برای ملت ما بی ارزش است و این اظهارات نشان دادکه ما هرگز نباید به غربی ها اعتماد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما همچنان بایستی به مذاکرات ادامه دهیم،تصریح کرد: ما همچنان به مذاکراتمان ادامه می دهیم ولی به گفته مقام معظم رهبری که پیش بینی هایشان همیشه عالی است هرگز نباید به این غربی ها اعتماد کنیم.

عزیزی افزود: اگر در یک شرایط مساوی مذاکرات عزتمندانه بود آن را دنبال می کنیم و اشکالی ندارد ولی اگر دولت های غربی پایشان را بیشتر از گلیم خود دراز کنند هرگز ما کشورمان را متعهد به هماهنگی با آن ها نمی دانیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر این دولت ها عاقل و منطقی بوده و به حقوق مردم ایران احترام گذاشتند،آن زمان است که تعهد برای ما نیز معنا می یابد و در غیر این صورت ایران هیچ تعهدی نسبت به کسانی که مکارانه با موضوع مذاکرات هسته ای ما برخورد می کنند ندارد.

وی افزود:دولت های غربی در اطراف ایران تروریست ها را به وجود می آورند و آن ها را حمایت مالی ونظامی می کنند و سپس در ظاهر می خواهند با تروریست ها مبارزه کنند.

عزیزی گفت:این دولت ها متاسفانه فکر می کنند چون خودشان نمی فهمند،پس کل مردم دنیا نیز نمی فهمند اما مردم ایران به آن ها می گویند که دنیا بسیار خوب متوجه عملکرد مکارانه و قابل اعتماد نبودن آن ها شده اند.

وی با اشاره به مواضع رییس جمهوری در سازمان ملل گفت: موضع گیری های جناب آقای دکتر روحانی در سازمان ملل بسیار عالی بود به خصوص دفاع از حقوق هسته ای ایران و آنچه که خط قرمزهای نظام هستند برای ما ارزشمند بود وکلا من کارنامه ی دولت را مثبت ارزیابی می کنم.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر این که همان طورکه مقام معظم رهبری از دولت حمایت می کند، دولت نیز خوشبختانه به صورت اصولی و صحیح درمسیر منطق مقام معظم رهبری حرکت می کند،خاطر نشان کرد: ما نیز خودمان را موظف میدانیم از دولت حمایت کنیم تا موفق بشود.

وی گفت: دولت با عملکرد خود تورم را کنترل کرده و از 43% به حدود 20% رسانده و قرار است به زیر 20% برساند و ما نیز در مجلس بایستی به دولت کمک کنیم که از رکود فعلی خارج شویم و تولید را نیز بیش از قبل حمایت کنیم تا از ایجاد اشتغال نیز حمایت شده و آسیب های اجتماعی کمتر شوند.

*خبر آنلاین