کد خبر: ۵۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۳

عضو مجلس اعیان انگلیس: برای ضربه به ایران از مجاهدین خلق حمایت کنید!

یک عضو مجلس اعیان انگلیس در یادداشتی خواستار حمایت از گروهک منافقین برای تضعیف ایران شد.

  به گزارش «تيک»، «دیوید آلتون» از اعضای مجلس اعیان انگلیس در یادداشتی در پایگاه خبری «هیل» خواستار حمایت از گروهک منافقین برای تضعیف ایران شد.

این نماینده انگلیسی در یادداشتی با عنوان «تغذیه کروکودیل‌ها» به رأی هفته گذشته یک دادگاه فرانسوی اشاره کرد که نه نفر از اعضای گروه منافقین را از اتهام‌های مرتبط با تروریسم یا تخلفات مالی تبرئه کرده بود. وی این حکم را به منزله پایان گمانه‌زنی‌های کشورهای جهان درباره مشروعیت این گروه دانسته است.

آلتون می‌نویسد بسیاری از کشورها در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد از بیم آنکه مبادا آسیبی به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ وارد نشود اشاره‌ای به آنچه به زعم وی «تخلفات حقوق بشری ایران» است، نمی‌کنند. وی سپس با اشاره به جمله‌ای از وینستون چرچیل، چنین می‌نویسد: «اینکه ما دائما خواسته‌های یک تئوکراسی بنیادگرا را برآورده کنیم ـ کاری که کشورهای غربی در سالهای گذشته کرده‌اند ـ اقدامی عبث است.»

همچنین اضافه می‌کند: «وینستون چرچیل شخصیت کسانی که این خواسته‌ها را برآورده می‌کنند را به کسی تشبیه کرده که به کروکودیل غذا می‌دهد بلکه وی آخرین نفری باشد که توسط آن بلعیده می‌شود.»

وی سپس خواستار حمایت کشورهای غربی از گروهک منافقین به عنوان یک «جایگزین معتدل» نظام ایران شده است: «آیا این خواسته زیادی است که امید داشته باشیم غرب با توجه به تبرئه اعضای مجاهدین وجود یک جایگزین میانه‌رو که از نظام فعلی ایران قابل اعتمادتر است را به رسمیت بشناسد؟»

سپس خواستار آن شده است که کشورهای غربی با حقانیت‌بخشیدن به گروه موسوم به «شورای ملی مقاومت ایرانیان» به ایران ضربه بزنند: «به صراحت بگویم، حقانیت‌بخشی به شورای ملی مقاومت ایران، ضربه‌ای به رژیم ایران است.»

*تسنیم