کد خبر: ۵۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۳۹

عکس/ رونمایی از پوستر آلبوم تازه محسن چاوشی

آلبوم تازه محسن چاوشی ده روز دیگر شنیدنی می شود
 تهیه کننده آلبوم «پاروی بی‌قایق» از انتشار این اثر در روزهای انتهایی هفته آینده خبر داد. مسعود دهقان درباره جزئیات و تاریخ دقیق انتشار جدید‌ترین اثر «محسن چاوشی» گفت: «آلبوم «پاروی بی‌قایق» تمام مراحل اخذ مجوزهای لازم برای انتشار را گذرانده و قطعا در تاریخ ۱۶ مهر ماه به صورت گسترده و همزمان در تهران و شهرستان توزیع خواهد شد.»

 به گزارش «تيک»، وی افزود: «ایمان دارم این آلبوم یکی از تاثیرگذار‌ترین آثار «محسن چاوشی» است که تا به حال منتشر شده و شک ندارم که دوستداران این هنرمند نیز این آلبوم را دوست خواهند داشت و با آن ارتباط حسی قوی‌ای برقرار خواهند نمود. محتوای این اثر جوری‌ست که هر کس برای نخستین بار آنرا می‌شنود، درگیر آن می‌شود و خوشحالم از اینکه محسن چاوشی بعد از انتشار آخرین اثرش که یک سال و نیم پیش منتشر شده، حالا با قدرت و آلبومی متفاوت به معنی واقعی، به بازار موسیقی می‌آید.»



«مسعود دهقان» همچنین درباره پیش بینی‌اش از استقبال طرفداران چاوشی از این آلبوم گفت: «طرفداران محسن چاوشی یکی از فهیم‌ترین و هنردوست‌ترین افرادی هستند که من می‌دانم برای حمایت از خواننده مورد نظرشان، همیشه سنگ تمام می‌گذارند.

نبود قانون کپی رایت همیشه جزو بحران‌های حوزه فرهنگ و هنر در کشور بوده که ضربات سنگینی به موسیقی و فرهنگ کشور زده. ولی امیدوارم دوستدران این خواننده با خرید نسخه اصلی و اورجینال اثر، به تیم تولید و تهیه کننده‌های آلبوم نشان دهند که چقدر برای هنرمند مورد علاقه خود و جامعه هنری و موسیقی کشور ارزش قائل‌اند.»

وی همچنین از پیش بینی‌های لازم برای تجدید چاپ آلبوم خبر داد و گفت: «پیش بینی‌هایی را برای چاپ مجدد اثر داشته‌ایم که در صورت تمام شدن دور اول نسخه‌های آلبوم در بازار، بلافاصله در تهران و شهرستان به بازار موسیقی کشور تزریق شود.»

در این بین «علی اسدزاده» (مدیریت پخش موسسه «تصویر گستر پاسارگاد»)، از انتشار قطعی این اثر در تاریخ ۱۶ مهر درتیراژی گسترده در سراسر کشور خبر داد.

در آلبوم جدید «محسن چاوشی» چهره‌هایی چون: «حسین صفا»، «روزبه بمانی»، «امیر جمال فرد»، «کوشان حداد»، «امید حجت»، «حسین غیاثی» و... حضور دارند.

قطعه آخر این آلبوم «وصیت» نام دارد که هم خود «محسن چاوشی» و هم تمام اطرافیان و تیم کاری آلبوم اعتقاد ویژه‌ای نسبت به این اثر دارند و اعتقاد دارند این قطعه جزو بهترین آثار منتشر شده این خواننده در همه این سالهاست.

*موسیقی ما