کد خبر: ۵۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۰۳

علت تغییر رنگ برنامه بحث برانگیز تلویزیون

مدیر روابط عمومی شبکه دو گفت:‌ سیاه و سفید پخش شدن یک قسمت از برنامه زنده باد زندگی به دلیل تقارن با شب شهادت حضرت جواد الائمه بود و هیچ ارتباطی به موضوعات دیگر نداشت.
 
 به گزارش «تيک»، ناصر گنج خانلو، مدیر روابط عمومی شبکه دو سیما درباره پخش برنامه «زنده باد زندگی» در شب شهادت حضرت جوادالائمه و بازتاب پخش این برنامه با حضور بانوان با پوشیه به ایران خبر گفت: این که این برنامه به صورت سیاه و سفید پخش شده است هیچ ارتباطی به مهمانان برنامه نداشته است.
 
وی با تایید اینکه پخش برنامه به عامدانه به صورت سیاه و سفید صورت گرفته است، گفت: این یک یک تکنیک رسانه ای و ابتکار برنامه به احترام شب شهادت امام نهم(‌ع) بوده است.
 
گفتنی است چهارشنبه شب گذشته در برنامه «زنده‌باد زندگی» با اجرای محمدجعفر خسروی، خانواده یک روحانی به نام محمد صادقی 43 ساله، همسر، دختر و دامادش و نیز دو پسر کودک و یک نوه‌اش حضور داشتند.
 
زهرا، یکی از دختر خانواده در 12 سالگی عقد کرده و در 14 سالگی ازدواج کرده و 16 سالگی صاحب فرزند شده است. داماد خانواده نیز طلبه است و در بخشی از این برنامه شرکت کرد.
 
پوشش کامل سیاه‌رنگ همسر آقای صادقی و دخترش زهرا در این برنامه زنده تلویزیونی، بسیار جلب توجه کرد، همزمانی حضور این میهمانان با سیاه و سفید شدن برنامه باعث برخی گمانه زنی ها در رسانه ها شده بود

*فرارو