کد خبر: ۵۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۱

همدستی شوهر با هوو برای قتل زن اول

مسمومیت با دارو,قرص‌های آلوده ,هوو
مردی که با همدستی همسر دوم خود، همسر اولش را کشته بود، همراه همدستش در شهرستان پیشوا در شرق استان تهران دستگیر شد.

 به گزارش «تيک»، اوایل شهریور امسال زنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و گفت: زنگ در خانه دخترم را در باقرآباد کهریزک به صدا در می آورم، اما کسی پاسخگو نیست و در پرس و جو از همسایه ها متوجه شدم او خانه اش را ترک نکرده است، گمان می برم برایش اتفاقی رخ داده است.

در پی این تماس، با اعزام ماموران به محل و هماهنگی قضایی، آنها وارد خانه زن جوان شدند و مشاهده کردند همه جا به هم ریخته و جسد زن جوان در یکی از اتاق ها افتاده و شواهد نشان می داد ساعاتی از مرگ او می گذرد.

در پی این حادثه موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل گزارش و با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

با تشکیل پرونده، خانواده زن فوت شده به پلیس آگاهی فراخوانده شدند و در تحقیقات از آنها مشخص شد، زن جوان با شوهرش که معتاد بوده به دلیل ازدواج پنهانی با یک زن معتاد اختلاف داشته و احتمال می دهند فرزندشان به طور طبیعی فوت نکرده باشد. بنابراین از داماد خانواده شکایت کردند و او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند زن جوان بر اثر مسمومیت با دارو فوت کرده و به نظر می رسد به قتل رسیده باشد. با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد.

کارآگاهان جنایی در جستجوی متهم فراری بودند، اما موفق به یافتن وی نشدند. سرانجام دو روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان پیشوا در شرق استان تهران تماس گرفت و از رفت و آمد های شبانه زن و مرد جوانی به خانه مقتول در یکی از محله های پیشوا خبر داد.

ماموران وقتی مشخصات آن دو را به دست آوردند متوجه شدند مرد جوان همان متهم فراری و زن همراهش هووی مقتول است.

در پی این گزارش ماموران شبانه به محل مورد نظر اعزام شده و هر دو متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی و به جرمشان اعتراف کردند.

مرد متهم گفت: شیشه مصرف می کردم و در پی رفت و آمد به خانه یک مرد معتاد با همسر دوم خود آشنا شده و بدون اطلاع همسرم با او ازدواج کردم. مدتی بعد وقتی ماجرای ازدواجمان فاش شد از همسر اولم خواستم طلاق بگیرد اما او حاضر به جدایی نبود.

وی اضافه کرد: نقشه قتل او را به کمک همسر دومم طراحی کرده و شب حادثه قرص های آلوده به سم را به همسرم خوراندم و او جانش را از دست داد و ما نیز فرار کردیم که پس از یک ماه بازداشت شدیم.

در پی اعتراف متهم، همسر دوم وی نیز بازجویی شد و گفته های او را تائید کرد. با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

*جام جم