کد خبر: ۵۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۱

ادعاي ديوانگي مرد همسركش در صحن دادگاه

 مرد ميان سالي که همسرش را کشته در جلسه دادگاه جنايي ادعاي ديوانگي کرد. هشتم شهريورماه سال 91 ماموران پليس ورامين در جريان کشته شدن زن جواني به نام «مريم» در خانه اش قرار گرفتند.

  به گزارش «تيک»، خيلي زود تيم پليسي به قتلگاه اين زن در منطقه پيشواي ورامين رفته و در نزديکي افتادن جسد، چوب دستي اي پيدا کردند که مشخص بود عامل جنايت با ضربات چوب دستي مريم را به قتل رسانده است. تحقيقات پليسي نشان از آن داشت که قرباني جنايت با جدايي از همسرش با «محمدرضا» که وي نيز از زن اولش جدا شده بود ازدواج کرده است.

    محمدرضا خيلي زود از سوي پليس دستگير شد و لب به اعتراف گشود.

    محمدرضا گفت: به مريم علاقه مند بودم و هيچ اختلافي با هم نداشتيم تا اينکه او خواست از هم طلاق بگيريم و من با شنيدن اين حرف 100تا قرص خوردم تا بميرم اما پيش از اينکه خودم بميرم با چوب دستي ضرباتي به مريم زدم. اين مرد روز 26 مردادماه سال 92 در برابر پنج قاضي شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران قرار گرفت و ادعاي عجيبي کرد.

    قاتل ادعا کرد در گذشته سابقه بيماري رواني داشته و از دادگاه خواست به او فرصت دهد تا مدارکش را جمع آوري کند.

     در دادگاه
     روز گذشته با گذشت يک سال از جلسه رسيدگي به اين پرونده در حالي که هيچ مدرکي تحت عنوان بيماري روحي و رواني به دادگاه ارائه نشده بود بار ديگر پرونده همسرکشي تحت بررسي قرار گرفت.

    «محمدرضا» که مي داند خانواده همسرش خواستار قصاص وي هستند براي دفاع در جايگاه قرار گرفت و گفت روز حادثه ابتدا قصد داشتم خودکشي کنم ولي بعد از خوردن قرص ها به خاطر علاقه اي که به مريم داشتم و نمي خواستم بدون او باشم با چوب چند ضربه به سرش زدم. وي افزود: مشکل روحي و رواني دارم و از آن لحظه چيزي به ياد ندارم و حتي در اين مدت دو بار در زندان اقدام به خودکشي کرده ام که بي نتيجه مانده است.

    بنابر اين گزارش، قاضي «باقري» و چهار قاضي مستشار پس از محاکمه وارد شور شدند و براي اطمينان از سلامت روحي و رواني، وي را به کميسيون پنج نفره پزشکي قانوني معرفي کردند تا پس از اظهارنظر علمي درخصوص محمدرضا تصميم گيري نهايي کنند.