کد خبر: ۵۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۷

شاخ به شاخ 2 تريلر در جاده خاوران

تصادف شديد دو تريلر با يکديگر حادثه آفريد. اين تصادف ساعت 11 صبح دوشنبه در جاده خاوران رخ داد و جاري شدن گازوئيل را در سطح خيابان در پي داشت. به دنبال تماس هاي مکرر شاهدان حادثه با 125 و گزارش وقوع تصادف بين دو خودروي سنگين و جاري شدن مايعات قابل اشتعال از تريلر تانکر، آتش نشانان ايستگاه هاي 37 و 78 وارد عمل شدند.

    به گزارش «تيک»،  «محمدرضا شمسايي» معاون منطقه 8 عمليات که در محل حادثه حضور داشت در اين باره گفت: هنگام رسيدن به محل حادثه مشاهده شد يک تريلر ولوو به همراه تانکر به علت نامعلومي که توسط عوامل راهور منطقه در حال بررسي است با قسمت عقب کانتينر تريلر اسکانيا برخورد کرده و شدت حادثه به حدي بود که باک گازوئيل تريلر ولوو از جا کنده و محتويات داخل آن در سطح خيابان به طول حدود 800 متر پخش شده بود.

وي افزود: آتش نشانان با توجه به خطرناک بودن موقعيت محل حادثه و احتمال تصادفات بعدي بي درنگ اقدام به ايمن سازي محل و قطع برق هر دو خودرو کرده و با هماهنگي عوامل راهور حاضر اقدام به جابه جايي تريلر اسکانيا به حاشيه امن خيابان کردند.

    شمسايي خاطرنشان کرد: با حاضر شدن کاميون هاي حامل خاک توسط عوامل شهرداري در محل و پاشيدن آن در سطح خيابان و ايمن کردن جهت تردد خودروهاي عبوري و همچنين حضور جرثقيل سنگين راهور و جابه جايي تريلر تانکر به محل امن و پاکسازي محل توسط عوامل شهرداري و عادي شدن عبور و مرور، آتش نشانان به عمليات خود پايان دادند.

*روزنامه ایران