کد خبر: ۵۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۶

مایکروسافت از ویندوز 8 به 10 پرید

مایکروسافت روز گذشته رسما از ویندوز 10 رونمایی کرد تا اخبار عرضه ویندوز 9 به پایان برسد.

 به گزارش «تيک»، مایکروسافت از عرضه آخرین ویندوزش با عنوان «Windows 10» خبر داده است. ویندوز 8، ویندوزی نبود که مخاطبان به آن علاقه مند باشند و دارای باگ هایی بود که کاربران را برای حذف ویندوز جدید و نصب ویندوزهای قبلی ترغیب می کرد.

سیستم عامل جدید با نام «Windows TH» یا «Windows One» نیز شناخته می شود. ویندوز 10 را ترکیبی از ویندوز 7 و 8 می دانند.

تری میرسون، سخنگوی مایکروسافت در رابطه با ویندوز جدید گفت:ویندوز 10 برترین پلتفرم ارائه شده تا به امروز خواهد بود. این پلتفرم به سادگی می تواند حجم گسترده ای از برنامه های را انجام داده و از لحاظ سخت افزاری نیز تجربه متفاوتی را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.

در این ویندوز، کاربر از ارتباط برتری بین سخت افزارها برخوردار خواهد شد. زمانی که کاربر در حال استفاده از رایانه یا لپ تاپ خود است، ویندوز تغییر شکل می دهد تا کاربر بتواند از ماوس و صفحه کلید به بهترین نحو استفاده کند. اگر این ویندوز روی تبلت نصب شود، امکان استفاده از ابزارهای لمسی باعث تغییراتی در این ویندوز خواهد شد.

تبلت و لپ تاپ های سبک و قابل حمل HP

اگر به دنبال لپ تاپ یا تبلت هایی سبک و با قابلیت های متنوع هستید، محصولات جدید HP می توانند گزینه مناسبی باشند.

دو محصول جدید HP در خانواده HP Stream 7 قرار دارند. تبلت ها دارای ویندوز 8.1 و مجهز به صفحه نمایش 7 و 8 اینچی هستند. هر دو مدل مجهز به پردازنده اینتل هستند. تبلت ها با قیمت 100 و 150 دلار عرضه خواهند شد.

اما دو لپ تاپ جدید اچی پی نیز در مدل Stream هستند. یکی از آنها دارای نمایشگر 11.6 اینچی HD و دیگری با صفحه نمایش لمسی 13.2 اینچی عرضه خواهد شد.

لپ تاپ های HP دارای رنگ های متفاوت و زیبایی هستند که همواره توجه کاربران خانم را به خود جلب می کنند.

لپ تاپ ها دارای رنگ های سرخابی و آبی هستند. این کمپانی در خبر دیگری از عرضه لپ تاپ اچ پی با صفحه نمایش 14 اینچی تا پایان سال خبر داده است.

لپ تاپ ها نیز با قیمت 200 و 300 دلار عرضه خواهند شد.

*مهر